۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۶۴۲۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کرد

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به دست‌آوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: تثبیت انقلاب و برقراری امنیت در کشور در حالی که همه دنیا جمع شده بودند تا انقلاب اسلامی را نابود سازند یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.
هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در همایش امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به آغاز دهه محرم و هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بویژه شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار کرد: در هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم و باید این نکته را در نظر داشته باشیم که عمل این فریضه دینی بسیار سفارش شده همه مردم جامعه باموظف به اجرای آن هستند.

وی با اشاره به دست‌آوردهای هشت سال دفاع مقدس افزود: تثبیت انقلاب و برقراری امنیت در کشور در حالی که همه دنیا جمع شده بودند تا انقلاب اسلامی را نابود سازند یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی تنها جنگی در تاریخ ایران بود که در آن حتی یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم و همچنین توانستیم به برکت هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح خود را تجهیز کرده و به خودکفایی در امر تسلیحات و ادوات نظامی برسیم به طوری که امروز  کشور ما یکی از صادرکنندگان تجهیزات نظامی است.

سردار اکبری در اداه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی اولین شهید جامعه پزشکی استان به این سخن این شهید بزرگوار که گفتند: "نه از شهادت می ترسم و نه از خوشحال شدن تکفیری ها با کشته شدن من، ولی از خداوند متعال می‌خواهم تا عمری به من عطا نماید تا در راه اسلام آنقدر کار کنم تا از نفس بیفتم" اشاره کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال ۹۶ بالغ بر ۱۰۵ برنامه عملکردی و مامورتی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر واگذار شده بود که تاکنون این برنامه ها پیشرفت ۵۰ الی ۶۰ درصدی داشته و این حرکت خوبی است خاطرنشان کرد:  امام علی (ع) فرمودند؛ " اگر تمام خوبی ها را در یک طرف ترازو قرار دهیم و امر به معروف را در طرف دیگر ترازو، باز هم همانند قطره ای در مقابل دریاست و عظمت این مهم بالاتر است".

وی در انتها گفت: بزرگترین معروف حفظ اسلام است و بزرگترین وظیفه ما حفظ اسلام و انقلاب اسلامی می باشد که در این راه هزینه های بسیاری شده تا این اسلام ناب محمدی به دستان باکفایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری رسید و ما همگی حافظ این راه و امانت بزرگ هستیم.

لازم به ذکراست در انتهای این برنامه از فعالان امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۴۳

29 Dec 2019