۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۳۴۵۱
آسوشیتدپرس:

ترامپ چهارشنبه فرمان اجرایی جدید مهاجرتی را امضا می‌کند/ تداوم ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا

خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داده که انتظار می‌رود رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه فرمان اجرایی جدید مهاجرتی خود را امضا و آن را جایگزین فرمان پیشین ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی از جمله ایران کند.
ترامپ چهارشنبه فرمان اجرایی جدید مهاجرتی را امضا می‌کند/ تداوم ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا
به گزارش جهانبین نیوز، یک رسانه مطرح آمریکایی از احتمال صدور فرمان اجرایی تازه رئیس جمهور این کشور در قبال مهاجرت در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داده است.

به دنبال حکم دادگاه های آمریکا و شکست دونالد ترامپ در دادگاه تجدید نظر در قبال فرمان ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی به آمریکا، رئیس جمهور آمریکا چند بار تاکید کرده که فرمان اجرایی جدیدی در این باره صادر خواهد کرد.

طبق فرمان اولیه مهاجرتی ترامپ، او ورود اتباع هفت کشور اسلامی شامل ایران، عراق، سوریه، یمن، لیبی، سودان و سومالی را ممنوع کرده بود.

بخش دیگری از فرمان مهاجرتی سابق رئیس جمهور آمریکا این بوده که برنامه پذیرش پناهجو برای ۱۲۰ روز به تعلیق درآمده و پذیرش پناهجویان سوری هم برای مدتی نامعلوم متوقف شود.

هر چند که طبق گزارشهای رسانه ای اعلام و امضای فرمان جدید اجرایی ترامپ در قبال مهاجرت به تعویق افتاده، خود رئیس جمهور آمریکا در آخرین سخنرانی اش گفته بود که «به زودی» این اقدام صورت خواهد گرفت.

حالا امروز دوشنبه آسوشیتدپرس گزارش داده که «انتظار می رود ترامپ روز چهارشنبه فرمان اجرایی جدیدی درباره مهاجرت و پناهجویان امضا کند».

به گفته عضو ارشد این خبرگزاری آمریکایی، انتظار می رود رئیس جمهور آمریکا این کار را پس از اولین سخنرانی خود در کنگره آمریکا انجام دهد.

قرار است روز سه شنبه به وقت محلی آمریکا، ترامپ اولین سخنرانی سالیانه خود در مقام رئیس جمهور در کنگره را ایراد کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۰:۰۳

8 Jan 2020