۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۲۴۶۱

تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل از حضور پرشور مردم در مراسم 9 دي

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل با صدور بيانيه اي از حضور حماسي و شکوهمند اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دي تقدير و تشکر کرد.
تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل از حضور پرشور مردم در مراسم 9 دي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در اين بيانيه آمده است :حضور آگاهانه، انقلابي و حماسه‌ساز امت ولايت مدار شهرستان اردل در عرصه‌هاي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گران‌قدر نظام همواره موجب سرافرازي و سربلندي اين خطه معطر به خون شهدا در اذهان شده و اوج وفاداري مردمان اين ديار به دستاوردهاي گران‌سنگ انقلاب را به نمايش نهاده است .

بي‌ترديد گراميداشت حماسه ماندگار و غرورانگيز ۹ دي‌ماه، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، پاسداشت حريم ارزش‌ها و مباني ناب اسلام، نهضت سرخ حسيني (ع) و ولايت‌فقيه بوده که بايد همواره بزرگ نگه‌داشته شود.

حماسه ۹ دي تصوير واقعي قدرت جمهوري اسلامي و سد نفوذناپذير ملت در برابر دشمنان و فتنه‌گري آنان بوده و به‌راستي بايد گفت که پيام عاشورايي اين حماسه جاويدان تمامي مرزهاي جغرافيايي و سياسي جهان را درنورديده است.

بي‌ترديد زنده نگه‌داشتن اين روز بزرگ و تاريخي و تاريخ‌ساز و بررسي ريشه‌ها، علل و عوامل، آثار و برکات، پيامدها و پيام‌هاي آن موجب نشر فرهنگ بصيرت افزايي و جلوگيري از جريانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هايي ازاين‌دست در ساليان بعد خواهد شد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل از حضور با بصيرت، انقلابي و پرشکوه اقشار مختلف مردم اردل بويژه خانواده معظم شهدا،مسئولين، روحانيون، خبرنگاران و اصحاب رسانه، نيروهاي نظامي و انتظامي، اصناف و بازاريان، جوانان و نوجوانان آينده ساز و همه شرکت کنندگان با بصيرت در هفتمين سالروز بزرگداشت حماسه نهم دي تقدير و تشکر کرده است. .

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۲:۴۲

30 Dec 2019