۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۱۹۷۸۱
دکتر صدر الحسینی:

برخی تفکرات اصلاحات زمینه ای برای فتنه های بعدی است

کارشناس ارشد مسائل سیاسی منطقه و ایران گفت: ما مجموعه تفکرات اصلاح طلب را مساوی با فتنه نمی دانیم ولی زمینه برخی از تفکرات آن ها بستری برای فتنه بوده و خواهد بود.
برخی تفکرات اصلاحات زمینه ای برای فتنه های بعدی است
دکتر صدر الحسینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد فصل و الخطاب قرار دادن فتنه 88 برای انقلاب افزود: فتنه 88 تکامل یافته فتنه 78 کوی دانشگاه تهران بود و هیچ گاه نباید مسئله فتنه از خاطر تاریخی انقلاب اسلامی حذف شود که در غیر این صورت به معنی فراموشی دشمنی و براندازی انقلاب اسلامی خواهد بود.

صدر الحسینی با اشاره به مناسب بودن بستر انتخابات در اکثر کودتاهای مخملی اظهار کرد: فتنه گران از خارج و داخل با مدیرت اختلاف بین کاندیدای ریاست جمهوری سال 88 شرایط را برای ایجاد یک فتنه مهیا کردنند تا بتوانند پشت این انقلاب را زمین بزنند.

وی با بیان این موضوع که نقش کروبی و موسوی در این فتنه نقشی با واسطه بود عنوان کرد: عدم توجه موسوی به ولایت مداری در این فتنه بطور کامل مشخص شد این در حالی است که آقای کروبی به دلیل کم بصیرتی در سیاست، مورد سو استفاده جریانات مختلف قرار گرفت و برخی از بازیگران حرفه ای با ورود به ستادهای وی آن را تا بعد از انتخابات مدیرت کردند و بعد از فتنه، کروبی نسبت به تداوم آن سست شد ولی حاضر نشد به نظام برگردد.

این تحلیل گر سیاسی در پایان بستر تفکرات اصلاح طلبانه را بستری برای ایجاد فتنه برشمرد و اظهار کرد: نمی توان مجموعه تفکرات اصلاح طلب را مساوی با فتنه دانست اما اصلاحات بستری برای فتنه بوده و خواهد بود و زمینه تفکرات آن ها می تواند شرایط لازم را برای فتنه های بعدی مهیا کند.

انتهای خبر/ 1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۴:۵۱

29 Dec 2019