۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۶۷۹۱
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

اردوي هاي جهادي حرکتي براي خودسازي و تقرب به سمت خداست

اردوهاي جهادي خواهران بسيجي شهرستان بن برگزار و 20 نفر از خواهران بسيجي اين شهرستان براي انجام امور آموزشي، فرهنگي و بهداشتي به مناطق محروم اعزام شدند.
اردوي هاي جهادي حرکتي براي خودسازي و تقرب به سمت خداست
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: اردوي جهادي پايگاه هاي بسيج خواهران شهرستان بن با نام شهيد ميرزاقلي قائدي در روستاي بارده برگزار و 20 نفر از خواهران بسيجي اين شهرستان براي انجام امور آموزشي و فرهنگي ،بهداشتي به اين منطقه اعزام شدند.

وي بيان داشت: اين اردوي هفت روزه که در روستاي بارده و در جوار امام زاده اين شهر (امام زاده سيد محمد (ع) ) برگزار شد، بسيجيان پايگاه هاي پايگاه هاي حضرت زهرا (س) شهر بن، کوثر وردنجان ،صديقه کبري (س) بارده  شرکت و بيش از 350 نفر از اهالي روستاي بارده در اين کلاس هاي شرکت داشتند.

وي افزود: برگزاري کلاس‌هاي فرهنگي و آموزشي، چرم‌دوزي، بافتني، کيف دوزي، فرشينه بافي، مشاور خانواده، مشاور مذهبي، برگزاري نماز جماعت، برگزاري مسابقه آشپزي، برگزاري مهد کودک، حضور پزشک و دندانپزشک و ماما در روستا و ويزيت و توزيع رايگان دارو و... ازجمله برنامه‌هاي اجراشده در اين اردو بود.

فرمانده ناحيه بسيج بن در بخش ديگري از سخنانش بيان داشت: حضور بانوان به صورت داوطللبانه در چنين برنامه هايي، خود نوعي آتش به اختياري مي باشد که مقام معظم رهبري بر اين امر مهم تأکيد دارند.

وي اظهار کرد: اردوي جهادي به ما ياد مي‌دهد براي خودمان نباشيم بلکه براي ديگران باشيم، به فکر ديگران باشيم، ديگران را در منفعت‌ها و لذات مقدم بر خود بدانيم، اين تمرين تقرب به خداست، تمرين دل کندن از دنياست، مشق اردوي جهادي مشق انسان شدن و تعالي است که بايد قدر آن را دانست.

موسوي افزود: اردوهاي جهادي در محيط پر از شور و نشاط هم بر خود خواهران  و هم بر هدف اردو بسيار تاثيرگذار و جهت دهنده استT از اين رو که اين اردوها درقالب (خدمت رساني به محرومين) و با هدف (اول خودسازي و بعد ديگرسازي) تعريف مي شوند.

وي خاطرنشان کرد: حضورِ بي منت خواهران جهادگر بسيجي در اين بزنگاه‌ها و برکات اردوهاي جهادي در اين سال ها نشان دهنده‌ اثرات راهبردي و ويژه اين حرکت مبارک است که بايد روز به روز پرقدرت تر و وسيع تر برگزار شود.

فرمانده ناحيه بسيج بن با بيان اينکه حضور بانوان در اردوهاي جهادي چشمگير است گفت: علاقه خواهران بسيجي براي حضور در فعاليت هاي جهادي بسيار خوب است و استقبال از اين فعاليت هاي خيرخواهانه و فرهنگي نشان از روحيه جهادي و خدمت رساني در بين بانوان دارد که اين خود انتقال دهنده اين فرهنگ به خانواده هاي اين بانوان است و اثرگذاري آن در جامعه را بيشتر و بيشتر مي کند.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۷:۲۵

26 Dec 2019