۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۲۹۷۷۱
امام جمعه شهر سامان/

انقلابي بودن با قيل و قال درست نمي شود ، اقدام ميخواهد و عمل انقلابي

امام جمعه شهرستان سامان گفت: از درون غفلت نکنيد توجه به داخل داشته باشيد ظرفيت ها و سرمايه هاي مادي و معنوي داخلي را ببينيد از توطئه هاي دشمن از نقشه هاي شوم دشمنان به ويژه عوامل نفوذي آنها غافل نباشيد.
انقلابي بودن با قيل و قال درست نمي شود ، اقدام ميخواهد و عمل انقلابي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سامان ما ، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي اظهار داشت:تقوا آنقدر موضوع مهمي است که در روايت داريم آخرين وصيت و سفارش همه انبيا تقوا بوده است و در قرآن مي بينيم اولين توصيه انبياء نيز تقواست، يکي از معاني تقوا يعني محافظت از زيبايي هاي روحي خود که خداوند به آن سوگند خورده است.

محسن ملک پور بيان داشت:تقوا يک حقيقتي است که همه خوبي ها را در دل خود دارد، محور همه دستورات الهي تقواست خداوند به جاي اينکه ما را به امور متعددي فرابخواند و دستورات متعددي بدهد يک دستور واحد به ما داده است که محور و اساس همه دستورات است و آن امر به تقواست.

امام جمعه شهرستان سامان ، شهادت امام جعفر صادق (ع) را  تسليت گفت و اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عذا داری و سخنرانی در مسجد ابوالفضل (ع) برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه دوشنبه ۱۱ مرداد ماه شهادت آيت الله شيخ فضل الله نوري است اذعان داشت: از رهبران مشروطه مشروعه. و ۱۴ مرداد ماه هم سالگرد نهضت مشروطه و صدور فرمان مشروطيت است در سال (۱۲۵۸ ه ش) نهضت مشروطه اتفاقي است در اواخر دوران ۱۵۱ ساله حکومت قاجار روي داد و روند حکومت را که تا پيش از آن براساس تفکر فردي و استبدادي و سلطه پادشاه بر کشور حاکم بود را به روندي قانوني تبديل کرد، گرچه اين نهضت شکست خورد و به نتيجه نرسيد اما ان چيزي که الان بايد از آن استفاده کرد آن عبرت گيري از تاريخ است .

وي با بيان اينکه شرايط امروز ما شبيه جنگ احزاب است اذعان داشت : در جنگ احزاب يا غزوه خندق که در اطراف مدينه اتفاق افتاد مشرکان از قبايل مختلف به تحريک يهوديان عهدشکن تصميم به نابودي اسلام کامل گرفتند، و به همراه ۱۰۰۰۰ نفر راهي مدينه شدند اما مسلمانان با کندن خندق و دفاع جانانه مانع آنها شدند،امروز هم سران کفر به ويژه آمريکا و رژيم صهيونيستي با کينه کهنه اي که از ملت ايران دارند رژيم هاي وابسته به خودشان را در منطقه با خودشان همراه کردند بر عليه ايران و از آن طرف هم اسلام هراسي و شيعه هراسي و ايران هراسي راه انداخته اند.

ملک پور با بيان اينکه مناسبت بعدي ۱۲ مرداد ماه روز تاسيس نهاد انقلابي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي است در سال ۱۳۵۹٫کاري که شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برعهده دارد و اينکه مردم را در صحنه هاي مختلف دعوت مي کند و مردم لبيک مي گويند و بين نهادها و دستگاه ها ي مربوطه هماهنگي به عمل مي آورد بر هيچکس پوشيده نيست و يک بستر مناسب جهت تعظيم شعائر و ايام الله فراهم مي کند و جوانان را و نسل جوان را با فرهنگ انقلاب آشنا مي کند،و عمده فعاليت هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزاري مناسبت هاي ملي و مذهبي و سياسي و انقلابي است.

وي با بيان اينکه مناسبت آخر پنجشنبه يکم ذي القعده ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و آغاز هفته کرامت است، اين روز را محضر همه شما بالاخص دختران تبريک عرض ميکنم، چند سالي است که فاصله ميلاد حضرت معصومه (س) و برادرش امام رضا (ع) را دهه کرامت نامگذاري شده است.

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۵۰

30 Dec 2019