۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۷۸۹۱
سردار اکبری:

اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون هشت سال دفاع مقدس است

فرمانده تيپ44 قمر بني هاشم (ع) استان در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان شهرستان فارسان گفت: اقتدار امروز جمهوري اسلامي در دنيا مديون ايثارگري شهداء و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس است.
اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون هشت سال دفاع مقدس است
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار اکبري افزود: با ايجاد نظام جمهوري اسلامي ابهت ابرقدرت‌ها شکسته شد و بر آن شدند که اين نظام را براندازند و با حيله‌هاي مختلف دست به کار شدند.

وی افزود: قبل از ۵۹/۰۶/۳۱ با ايجاد عمليات هايي در مرز ايران و عراق و تا شروع جنگ ۱۰۱۳ مرزدار بر سر مرزها به شهادت رسيدند.

اکبری تصریح کرد: رژيم عراق با قبول نداشتن قرارداد الجزاير و پاره کردن آن جنگ هوايي و زميني خود را آغاز کرد. در آن زمان هنوز سپاه بصورت کلي شکل نگرفته بودو دفاع، دفاع مردمي بود، مقاومت در جنگ ۳۲ روزه خرمشهر و در شهرهاي مرزي مقاومت مردمي بودند.

فرمانده تيپ۴۴ قمر بني هاشم (ع) استان تصریح کرد: برهمین اساس اقتدار امروز جمهوري اسلامي در دنيا مديون ايثارگري شهداء و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

اکبری تصريح کرد: افتخار اين را داريم که در جمع سروران و بسيجيان اعلام کنيم که اقتدار نيروهاي مسلح قابل قياس با زمان جنگ نيست چه از نظر تجهيزات و نيرو و چه از نظر صادرات تجهيزات و اين امر را مديون ايستادگي شهداء و ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس هستيم.

وی افزود: تنها جنگي که يک وجب از خاک مقدس ايران اسلامي به دست دشمن نرسيد جنگ هشت ساله ايران و عراق بود.

اکبری اظهار داشت: ايران آغاز کننده جنگ نبود و به عنوان دفاع از وطن و مهين وارد جنگ شد و با شعار علوي و نبرد عاشوايي با پيروي از شهداء کربلا وارد جبهه هاي حق عليه باطل شد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه اقتدار نيروهاي مسلح ما به جايي رسيده که دشمن حتي توان چپ نگاه کردن به مرزهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۳:۳۵

6 Jan 2020