۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۶۸۸۱
جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ:

در الگوهاي شرق و غرب، زن نقشي در تاريخ سازي ندارد

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: در الگوهاي شرقي و غربي براي زن قداستي وجود نداشته و در تاريخ سازي نقشي برعهده نداشته بطوريکه زن به عنوان وسيله جنسيتي بوده که هيچ کدام از اين دو الگو در اسلام مدنظر نيست.
در الگوهاي شرق و غرب، زن نقشي در تاريخ سازي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ موسايي، جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ در همايش ما زنده ايم، گفت: اين گونه برنامه ها با هدف ترويج و توسعه فرهنگ اصيل حجاب و عفاف و زنده نگه داشتن ارزش هاي انقلابي در بین آحاد دانش آموز دختر است.

عزيز موسايي افزود: در الگوهاي شرقي و غربي براي زن قداستي وجود نداشته و در تاريخ سازي نقشي برعهده نداشته بطوريکه زن به عنوان وسيله جنسيتي بوده که هيچ کدام از اين دو الگو در اسلام مدنظر نيست.

وي بيان داشت: الگويي که مقام معظم رهبري در اين زمينه ارائه کرده است الگوي شيرزن انقلاب و دفاع مقدس است.

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به اينکه نظام اسلامي الگوي جديد از زن را به بشريت نشان مي‌دهد، گفت‌: غرب با استفاده از امپراطوري رسانه‌اي خود مروج سکولاريسم، اباحه‌گري و فمنيسم در دنيا است. 

موسايي با اشاره به ماجراي شهادت شهيد حججي به عنوان شهيدي از نسل چهارم انقلاب بيان کرد: اين شهيد عزيز با ايستادگي در مقابل جريان تکفيري موجي را در عالم ايجاد کرده و حجت را بر انسان‌ها تمام کرده است.

سرهنگ عزيز موسايي گفت: يک زن مسلمان به مقوله تربيت به ويژه تربيت نسل آينده بسيار اهميت مي‌دهد و در کنار آن پيام جهاد در راه خدا را نيز به نسل‌هاي بعدي منتقل مي‌کند و اگر مجاهدت‌هاي زنان و بانوان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود بي‌شک حماسه‌اي به عظمت انقلاب اسلامي اتفاق نمي‌افتاد و به يقين نقش بانوان در آزادگي و عزت کنوني حاکم در کشور غيرقابل کتمان است.
 
وي با اشاره به ترويج الگوي زن مجاهد در ميان کشورهاي اسلامي در دنيا توسط شيرزنان انقلاب اسلامي بيان کرد: مادران و همسران رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس مردانه‌ترين ميدان‌ها را فتح کرده و در نهايت الگوي زن مجاهد دستاورد اين مقاومت‌ها و رشادت‌ها بود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۵۲

27 Dec 2019