۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۳۴۸۰۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری :

ترویج بی بندو باری و فساد در کشورهدف اصلی دشمن/ افشاگری پیرامون 2030 الزامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به دنبال یک حکومت یا دولت میانه‌رو در ایران است و می خواهد فرهنگ بی بندو باری و فساد را در کشور ترویج دهد.
ترویج بی بندو باری و فساد در کشورهدف اصلی دشمن/ افشاگری پیرامون 2030 الزامی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به13 خرداد در سال ۱۳۴۲ و سخنرانی تاریخی حضرت امام(ره) در مدرسه فیضیه قم گفت: آن سخنرانی تاریخی که بر علیه شاه و دستگاه حاکمه به شدت خروشید و فریاد ونهیب زد و امر به معروف و نهی از منکر کرد و سرآغاز قیام ۱۵ خرداد بود.

نکونام با بیان اینکه قیام15خرداد سرآغاز انقلاب اسلامی ایران شد، افزود: امروز به حمدالله آثار و برکات آن سخنرانی را نه تنها در ایران اسلامی که در جهان مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: یک سخنرانی در ۱۳ خرداد در مدرسه فیضیه غوغایی به پا می کند که یک تحول جهانی ایجاد می کند که رهبری آن توسط فردی است که  در مکتب امام صادق و مهذب و تربیت شده در دامن اهل بیت و از دنیا رسته و به دین و خدا پیوسته، پرورش یافته است.

امام جمعه شهرکرد به دستگیر امام رحمه الله علیه در 15 خرداد اشاره و خاطر نشان کرد: برخی فکرمیکردند بادستگیری ایشان کارتمام است در صورتی که مردم در این روز به میدان آمدند و دستگاه طاغوت عده زیادی را به خاک و خون کشید و خون ها ریخته شد و سیلاب خون راه افتاد و به ظاهر سرکوب کردند.

وی افزود: امروز شاهد برکات آن روزها هستیم وبه حول و قوه الهی  ریشه استکبار از بین می رود.

نکونام یکی از ویژگی های واقعی امام(ره) پایبند علمی و عملی به اسلام ناب عنوان و گفت: امام باور به توانمندی های مردم و توانمندی های داخلی داشت و معتقد بودند مردم مومن و پای بند دین در میدان هستند.

نکونام با بیان اینکه در حال حاضر برخی تفکرات مشابه امام راحل را ندارند، اظهار کرد: برخی دل به استکبار می بندند و روی به بیگانه می آورند که ضعف این باور است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت:  امام تاکید فراوان بر زهد و ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری و تبعیض داشت؛ این ها بلاهایی هست که امروز متاسفانه ما با آن مواجه هستیم؛ یک عده اشرافی زندگی می کنند و یک عده ای فقیر. امروز شاهد تبعیض به علت بد عمل کردن بعضی ها و سوء تدبیر بعضی ها در کشور شاهد هستیم.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جهوری گفت: پرونده انتخابات بسته شد و انتخابات دیگر مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت حرف و حدیث ها دیگر تمام البته تخلفات و مسائلی که هست در جای خودش بررسی می شود باید بررسی شود و آن ها حساب خودش را دارد.

وی به پارتی های مختلط اخیر در کشور اشاره و تاکید کرد: اخیراً در ایران در یک پارتی شبانه بیش از ۳۰ نفر که به اعمال همجنیس گرایی و مشروب خواری مشغول بودند و مواد روان گردان استفاده می کردند دستگیر شدند،  این فرهنگ همان فرهنگ قوم لوط است که دشمن در تلاش است در فرهنگ اسلامی انقلابی ایران وارد کند

نکونام با اشاره به سند ۲۰۳۰ و افشاگری مدبرانه مقام معظم رهبری اشاره و گفت: شما مردم خوب و مومن حاضر در صحنه هستید، نباید نگران بود فقط باید هوشیار و بیدار بود که کلاه بر سر ما نگذارند و جوان ها و جامعه را خدایی نخواسته بی بندبار نکنند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها درصدد این هستند که آن‌قدر با مغز و ذهن مردم ایران بازی کنند تا آرام‌آرام مردم و جوانان به مفاسد و بی‌بندوباری‌هایی چون هم‌جنس‌گرایی عادت کرده و اسلام و احکام اسلامی بی‌اعتبار شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۹:۵۶

1 Jan 2020