۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۵۲۶۱
امام جمعه شهر سامان /

استکبارستيزي و ظلم ستيزي يکي از درس هاي عاشورا و مبناي انقلاب است

امام جمعه سامان گفت: در باب مسائل هسته اي و برجام کليات دستور و فضاي حاکم بر جامعه بايد بر حول محور وحدت باشد.
استکبارستيزي و ظلم ستيزي يکي از درس هاي عاشورا و مبناي انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه وحدت در نظام و جامعه يک شعار نيست بلکه يک راهبرد براي پيش برد اهداف است ، اظهار داشت: وحدن در نظام جمهوري اسلامي حول محور رهبري است.

ملک پور با بيان اينکه در نظام وحدت بسيار مهم است ، گفت: در باب مسائل هسته اي و برجام کليات دستور و فضاي حاکم برجامعه بر وحدت است.

وي با بيان اينکه در نامه رهبر به رئيس جمهور در راستاي اجراي برجام رهبر انقلاب ااشاره کرده اند که اجراي برجام نبايد موجب دو دستگي و اختلاف در جامعه شود ، عنوان کرد: برجام نبايد به محل اختلاف و تفرقه تبديل شود.

ملک پور با اشاره بر اينکه در اين نامه امده است انتقادات و اظهار نظر ها بايد در فضاي همدلي و همکاري... بيان شود ، تصريح کرد: مسئله برجام و مذاکرات بسيار حساس است و دستور رهبري بايد به خوبي اجرايي شود چرا که بيانات رهبري فصل و خطاب در همه زمينه ها در جامعه است.

وي با تبريک روز دانش اموز به دانش اموزان حاضر در نماز جمعه و همه دانش اموزان شهرستان، عنوان کرد: از همه مردم شهرستان دعوت کرد که در راهپيمايي روز ۱۳ ابان ماه چهار شنبه حضور داشته باشند.

استکبارستيزي و ظلم ستيزي يکي از درس هاي عاشورا و مبناي انقلاب است

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه مبارزه با استکبار تعطيل ناپذير است ، بيان داشت: اگر مذاکرات هم صورت گيرد با استکبار گران و ظالمان بايد مبارزه شود ما بايد تابع قران باشيم .

حجت الاسلام محسن ملک پور با بيان اينکه دشمن به دنبال ايجاد اختلاف و نفوذ در بين احاد مردم در جامعه است ، بيان داشت: بيشترين رخنه دشمن در جامعه در مسائل فرهنگي است که بايد مردم جامعه بسيار هوشيار باشند .

ملک پور با اشاره بر اينکه در راستاي فرهنگ عموي بايد به تاکيدات رهبري در زمينه اختلاف هاي فرهنگي و تغيير باور ها توسط دشمن در جامعه توجه شود ، اذعان داشت: دقت و اصلاح فرهنگ عمومي و بحث مديريتي شعار انقلاب و مبناي انقلاب است.

وي با اشاره بر اعلام حکم اعدام شيخ نمر توسط ال سعود در عربستان ، بيان داشت: در سال هاي اخير عربستان اشتباهات زيادي را داشته است يکي از اين اشتباهات اعلام حکم اعدام شيخ نمر است .

ملک پور با بيان اينکه بدون ترديد اجراي حکم شيخ نمر احساسات و واکنش جهاني مردم را به همراه خواهد داشت ، افزود: کساني که با بازداشت شيخ نمر مخالف بودن را بازداشت کردند و بازداشت و تهديد همه چي ارام نمي شود و عربستان بايد از اين تصميم برگردد ، چرا که پيروزي با مستضعفين است .


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۰:۱۶

11 Jan 2020