۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۲۳۲۸۱
کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با کلار:

سخنان کرباسچي انحراف افکار عمومي به سمت جريان انتخابات مجلس است

کارشناس مسائل سياسي گفت: اظهارات کرباسچي به نوعي انحراف افکار عمومي به سمت جريان انتخابات مجلس اخير است تا به گونه اي افکار عمومي را منحرف کنند و بتوانند در انتخابات اخير بهره بيشتري ببرند.
سخنان کرباسچي انحراف افکار عمومي به سمت جريان انتخابات مجلس است
به گزارش جهانبین نیوز، داود قلعه اي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار کلار با اشاره به حمايت غلامحسين کرباسچي شهردار سابق تهران از سران فتنه در ضيافت افطاري دولت و استفاده از عبارت " سيد مظلوم " براي ميرحسين موسوي گفت: اگر بناست که ميرحسين را سيد مظلوم خطاب کنند پس در مورد مردم و کشوري که در جريان فتنه دچار ضرر و زيان شدند چه ميتوان گفت.

قلعه اي ضمن بيان اين که سران فتنه ظلم واقعي را در حق نظام و مردم مرتکب شدند، افزود: مقام معظم رهبري در ۱۹ دي ماه ۸۹ فرمودند"طراحي اصلي در فتنه ۸۸ اين بود که اگر توانستند قاعده دولت را به شکل مطلوب خودشان بچينند و اگر نتوانستند و برايشان ممکن نشد کشور را به آشوب بکشانند".

وي همچنين با اشاره به اظهارات اخير رسول منتجب نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي مبني بر اين که افراد حاضر در فتنه ۸۸ نخبگان کشور و عصاره ملت هستند، گفت: نخبه هاي فرهنگي، ارزشي و علمي در کشورمان شهدا، متخصصين و دانشمندان هسته اي هستند نه عده اي که به کف خيابانها آمدند و شعار دادند.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: نخبه هاي واقعي جامعه ما کساني هستند که پيرو ولايت و راه شهدا هستند نه کساني که رسول منتجب نيا گفته است.

وي گفت: اظهارات کرباسچي به نوعي انحراف افکار عمومي به سمت جريان انتخابات مجلس اخير است تا به گونه اي افکار عمومي را منحرف کنند و بتوانند در انتخابات اخير بهره بيشتري بببرند.

قلعه اي در ادامه با اشاره به بازگشت ۱۷۵ شهيد غواص دست بسته به ايران اسلامي، اظهار کرد: پيام غواصان دست بسته و محنت کشيده اين است که ما در دوران غربت و تنهايي در مقابل همه قدرت هاي جهاني تسليم نشديم و دست از عزت و کرامت بر نداشتيم پس مراقب باشيد با دستان باز به اسارت شيطان نرويد.

وي در پايان گفت: خون شهيد هرگز در پيکره اجتماع از حرکت نمي افتد همانطور که خون سالار شهيدان ۱۴۰۰ سال است که ميجوشد و هربار که درخت تناور اسلام دچار آفت مي شود جوشش خون حسين خون جوانان مسلمان را به جوش مي آورد وآنان را روانه قربانگاه عشق ميسازد تا به اين درخت پر ريشه و آفت زده خون تازه تزريق کند وآن را دوباره شاداب سازد.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۶:۴۸

5 Jan 2020