۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۶۱۸۰

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان فارسان

فرماندار فارسان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فارسان از میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و به طرف میدان مسجد جامع، خیابان شهید داودی و در نهایت در مصلی نماز جمعه پایان خواهد یافت.
اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی در جلسه روز جهانی قدس اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) همیشه دغدغه مسلمانان، جهان اسلام و حمایت از مستضعفان جهان را داشتند و بر همین اساس ایشان با تدبیر و دوراندیشی، آخرین هفته ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری نمودند.

وی تصریح کرد: روز قدس نماد وحدت و همبستگی کل مسلمانان جهان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است و در این روز همه مسلمانان در راهپیمایی از اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها ابراز انزجار خواهند کرد.

احمدی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان فارسان بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

وی با اشاره به چگونگی شکل‌گیری رژیم غاصب اسرائیل که توسط انگلیس و با حمایت آمریکا و کشورهای غربی شکل گرفت، اذعان کرد: رژیم غاصب اسرائیل با هدف جلوگیری از گسترش دین اسلام و ایجاد چند دستگی در بین مسلمانان در سرزمین فلسطین شکل گرفت این رژیم به عنوان نماد تروریسم دولتی بوده و عامل تنش در خاورمیانه و جهان اسلام است.

فرماندار فارسان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فارسان از ابتدای میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و به طرف میدان مسجد جامع، خیابان شهید داودی و در نهایت در مصلی نماز جمعه پایان خواهد یافت، افزود: حضور اقشار و صنوف با پلاکارد مشخص و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا از برنامه‌های اجرایی در طول مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس است.

احمدی اعلام کرد: در پایان راهپیمایی تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان فارسان، ایراد سخنرانی در زمینه مقاومت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و قرائت قطعنامه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: نمایشگاهی نیز در شهرستان فارسان در زمینه جنایت رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم فلسطین دایر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۳:۱۱

9 Jan 2020