۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۵۱۷۰
امام جمعه شهر اردل:

آتش به اختيار يعني جهادگرانه جلوي جنگ نرم دشمن ايستادگي کنيم

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت:آتش به اختيار يعني اينکه مسئولين و مردم براي ارتقاي فرهنگ اسلامي و ناکامي دشمنان در جنگ نرم جهادگرانه به ميدان بيايند.
آتش به اختيار يعني جهادگرانه جلوي جنگ نرم دشمن ايستادگي کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: سفارش به تقوا از واجبات خطبه هاي نماز جمعه است؛ اين توصيه اختصاص به خطبه ها ندارد بلکه همه مومنان بايد رعايت تقوا را به يکديگر سفارش کنند.

بهرامي افزود: تقوا يعني حضور دائمي پروردگار در تمامي لحظات وجودي انسان و تقوي اتصال به معبود و حرکت در مسير او است.

وي با اشاره به سالروز تخريب حرم و بارگاه ائمه بقيع عليهم‌السلام توسط گروه گمراه وهابيت خبيث آل سعود و افزود:اين گروه بي دين استعماري که وظيفه ي آن تخريب اسلام ازدرون وازبين بردن اين حقيقت ناب وهرآنچه ازآثاردين است باعمل گردید،بااين جنايات متعدد دردنياي اسلام بارگاه ملکوتي ائمه مادربقيع توسط اينهاتخريب شده همان کاري که امروزداعش انجام مي دهدآنهاقبلا مرتکب شدندانشا الله بابيداري مسلمانان اهدنابودي اينهاباشيم.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به سالروزحمله ناوگان آمريکايي به هواپيمايي مسافربري ايران روزافشاي حقوق بشرآمريکايي گفت:ويژگي هي تمدن غربي برمبناي فريب ،دوروئي ونفاق ،دروغگويي تناقص دررفتاروگفتار مي باشد ،اينهاجنايت مي کننداسمش رامي گذارندحقوق بشر-ظلم مي کننداسمش رامي گذارندطرفداري ازملتهاحمله نظامي مي کننداسمش رادفاع مي گذارند.

بهرامي بيان کرد:امروز متاسفانه امريکا که داعيه دفاع از حقوق بشر را دارد،حامي يک رژيم جعلي بنام اسرائيل شده است که در حال نسل کشي و کودک کشي در سرزمين فلسطين است و با پيشرفته ترين تجهيزات و سلاح ها مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين را به خاک و خون کشيده است.

وي با تاکيد بر اينکه ايران از جمله کشورهاي ست که به تمام معنا مدافع حقوق بشر است،بيان کرد: ايران الان تنها کشوري ست که حامي و مدافع مظلومان و همه کساني که حقوقشان پايمال شده است و از سوي خودش هم مواظب است که اين حريم را حفظ کند.

آتش به اختيار يعني جهادگرانه جلوي جنگ نرم دشمن ايستادگي کنيم

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگرخطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به سخن رهبري در خصوص "آتش به اختيار" گفت: آتش به اختيار يعني اينکه مسئولين و مردم براي ارتقاي فرهنگ اسلامي و ناکامي دشمنان در جنگ نرم جهادگرانه به ميدان بيايند.

بهرامي گفت:امروزکشورمادرگيرجنگ نرم است هدف اين درگيري اعتقادات  ،باورها ،فرهنگ و ايمان ملت مااست، يعني اساس کارراهدف گرفتند لذا درمقابل اين هجمه هم دستگاها و مردم مسئولندراه ورود ونفوذ دشمن رامسدودکنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۱:۱۸

1 Jan 2020