۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۷۱۵۰
امام جمعه سامان /

توطئه دشمن براي ايران تخريب خانواده هاي ايراني است

امام جمعه سامان گفت: يکي از توطئه هاي دشمن در برابر ايران نشانه گرفتن خانواده ها است.
توطئه دشمن براي ايران تخريب خانواده هاي ايراني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما, امام جمعه سامان حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي در ابتداي خطبه ي اول پس ازتسليت رحلت نبي مکرم اسلام صلي الله عليه و آله و سلم و شهادت امام حسن مجتبي و نيزشهادت امام رضا عليهم السلام به روايتي در مورد تقوي پرداخت و اظهار داشت: يکي از توطئه هاي دشمن در برابر ايران نشان گرفتن خانواده است که دچار تخريب شود تا اينکه قبح طلاق در جامعه از بين برود و به بهانه هاي واهي جوانان از همديگر جدا شوند و اين يکي از اهداف مهم دشمن است.

عقيلي افزود: سست کردن بنيان خانواده از اهداف دشمن است، دشمن حسادت مي کند به اينکه خانواده از يک استحکام و قداست برخوردار است.

وي با بيان اينکه مقام معظم رهبري در اين باره مي فرمايد بايد ويژگي هاي خانواده ي خوب معرفي شود تا قدر خانواده بهتر دانسته شود ، عنوان کرد: همچنان که در قرآن کريم هم دستور داده شده است که خودو خانواده ي خود را از آتش جهنم حفظ کنيد ، يعني نه تنها خود را بلکه در مقابل خانواده هم مسئول هستيد.

عقيلي با اشاره بر اينکه در روايتي از رسول گرامي اسلام آمده است که ، مومني که ايمانش کامل است داراي صفاتي است ، از جمله ي آن صفات ،اخلاق خوب و مهرباني نسبت به اهل خانواده است تصريح کرد: در روايتي ديگر آمده است که يکي از چيزهايي که باعث سنگين شدن کفه ي اعمال خوب در روز قيامت مي شود ، اخلاق خوب و برخورد مناسب با اهل خانواده است.

وي در ادامه صفت مومن با ايمان کامل اشاره کرد و اذعان داشت: خرج کردن براي خانواده منت ندارد،انسان بايد پول خود را در راه زندگي خودش خرج کند.

حجت الاسلام عقيلي در ابتداي خطبه ي دوم به حادثه ي زلزله ي غرب کشور اشاره کرد و گفت: خسارات جاني و مالي اين حادثه بسيار زياد بود و متاسفانه بسياري از مردم داغدار و حادثه ديده شده است.

عقيلي تصريح کرد: : زلزله از آيات الهي است و در قرآن کريم هم به آن اشاره شده است که اي مردم تقوا رو پيشه کنيد که زلزله ي روز قيامت امري است عظيم...

وي با تاکيدکرد : زلزله ي روز قيامت ويژگي هايي دارد که بسيار سخت تر از زلزله ي دنيايي است، عظمت زلزله ي روز قيامت در حدي است که خانم هاي باردار فرزند خود را رها مي کنند و حتي سقط مي کنند از وحشت چنين روزي.مردم در چنين روزي مست مي شوند به خاطر شدت حوادث روز قيامت است .

عقيلي تصريح کرد : نمي توان گفت که چنين زلزله اي غذاب الهي است چرا که در سرتاسر ايران و حتي جهان اسلام هم گناه ممکن است وجود داشته باشد.

وي با اشاره بر اينکه به هفته ي بسيج بيان داشت: : بسيج است که پشت دشمن را مي لرزاند ، بسيج است که در عراق باعث شد داعش را از منطقه خارج کنند.

امام جمعه سامان به مساله ي لبنان اشاره کرد و افزود: دشمن پس از شکست داعش در منطقه به دنبال ايجاد تفرقه و هرج و مرج در بين مسلمين است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۰۹

2 Jan 2020