۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۲۹۱۴۰
مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

تداوم اهتزاز پرچم مبارزه با مستکبران با حضور در راهپیمایی روز قدس

مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: باید با حضور در صحنه‌های مختلف ازجمله راهپیمایی روز قدس پرچم این مبارزه را همیشه در اهتزاز نگه دارند.
تداوم اهتزاز پرچم مبارزه با مستکبران با حضور در راهپیمایی روز قدس
احمدرضا بسیج مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: براساس آنچه که در تاریخ مکتوب است و براساس مشاهدات میدانی و تحقیقات محققین کاری که رژیم اشغال‌گر قدس با همکاری و دسیسه انگلستان انجام داده طبق یک نقشه بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه این اشغال به دسیسه صهیونیسم جهانی و انگلستان برای جهانی‎سازی و جهانی شدن قوم یهود صورت می‌گیرد بیان داشت: در این بین کشورها و مردمانی که از اهداف شوم صهیونیسم مطلع نباشند نسبت به این مساله بی‌تفاوت و گاه آن‌را به عنوان یک واقیعت پذیرفته و حتی حاضر به برقراری رابطه با این رژیم می‌شوند.

بسیج تاکید کرد: بزرگان ما ازجمله حضرت امام خمینی (ره) براساس بینش دقیق و اشرافیت بر مباحث تاریخی با اعلام روز جهانی قدس پرچم مبارزه با صهیونیسم ا به احتزاز درآوردند تا اولا ظلم این رژیم، اهداف آن‌ها و مظلومیت مردم فلسطین مورد غفلت و فراموشی قرار نگیرد و ثانیا زمینه‌سازی لازم برای آمادگی و تجهیز امت اسلامی را برای جلوگیری از اهداف شوم صهیونیسم انجام شود.

مسؤول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توصیه می‌کنم مردم نسبت به اعتماد به افکار و آرمان‌های بلند امام و مقام معظم رهبری و اینکه آنان مفسران و مبلغان امروزی دین مبین اسلام هستند به تحقیق و تفحض پیرامون نظام صهیونیسمی و اهداف کلان آن‌ها مبادرت ورزند افزود: این امر موجب می‌شود تا آن‌ها از شبهاتی که در این حوزه وجود دارد در راستای اهداف یهودی‌ها عملی مرتکب نشوند.

وی ادامه داد: باید با حضور در صحنه‌های مختلف ازجمله راهپیمایی روز قدس پرچم این مبارزه را همیشه در اهتزاز نگه دارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۷:۵۰

23 Jan 2020