۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۰۰۳۰
در راستاي همزماني ايام محرم با هفته ي ملي کودک؛

برنامه هاي هفته ملي کودک با شعار «کودکان تشنه اند»

شوراي برنامه ريزي هفته ي ملي کودک در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهار محال و بختياري برگزار شد.
برنامه هاي هفته ملي کودک با شعار «کودکان تشنه اند»
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين کودک و فعاليتهاي حوزه کودکان رسالت خطير کانون را در زمينه فرهنگ، هنر و ادب کشور تعريف مي کند.

هفته ي ملي کودک هر ساله فرصتي است تا کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان طي برنامه هاي ويژه اي زمينه ي شادي و نشاط به همراه آموزش غير مستقيم مهارتها ي فکري و پرورش را براي اين قشر فراهم کند.

کانون در سال جاري به خاطر همزماني ايام محرم با هفته ي ملي کودک بر آن شده تا با نگاهي ديني و مذهبي از روزهاي 15 الي 21 مهر ماه فضايي آکنده از معنويت و خلاقيت را جهت استفاده از فعاليتها و برنامه هاي فرهنگي در استان ايجاد کند.

انتخاب عنوان توسط شوراي برنامه ريزي کشور براي روزهاي پيش رو در اين هفته از ديگر برنامه هايي است که  باعث وحدت رويه در عملکرد فرهنگي در ميان مراکز کشور مي شود.

بر اساس اين گزارش روز 15 مهر و در اولين روز اين هفته با عنوان «خانواده و مهرباني در زندگي کودک امروز» و 16 مهر روز «باورهاي ديني و مسووليت‌ اجتماعي در زندگي کودک امروز» نام‌گذاري شد.

روزهاي 17 تا 21 مهر امسال به ترتيب اسامي «ميراث فرهنگي و دوستي با طبيعت در زندگي کودک امروز»، «امنيت و سلامت در زندگي کودک امروز»، «دانش، آگاهي، کتاب و فضاي مجازي در زندگي کودک امروز»، «گذشت و فداکاري در زندگي کودک امروز» و «شجاعت و سخاوت در زندگي کودک امروز» را در بر مي گيرد.
 
همکاري و هم افزايي در فعاليتهاي فرهنگي ميان ارگانهاي مختلف و مرتبط با مبحث کودکان و نوجوانان از ديگر برنامه هايي است که قرار است در اين هفته اجرا شود.

در اولين جلسه ي شوراي فرهنگي استان جهت برنامه ريزي هفته ي ملي کودک مقرر شد واحد هاي فرهنگي، هنري و ادبي و مراکز کانون در اين سه بخش عناوين برنامه هاي خود را پيرامون اين هفته با توجه به عناوين روزها اعلام نمايند.

انتهاي پيام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۳۴

1 Jan 2020