۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۴۰۹۰
با پيگيري خبرنگار زنگ خبر صورت گرفت

احداث و راه اندازي مرکز معاينه فني خودروي شهرستان بن، در سال جديد

شهردار شهر بن از احداث و راه اندازي مرکز معاينه فني خودروي شهرستان بن، در سال جديد خبر داد.
احداث و راه اندازي مرکز معاينه فني خودروي شهرستان بن، در سال جديد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمود نادري شهردار شهر بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: با پيگيري هاي انجام شده احداث و راه اندازي مرکز معاينه فني خودروي شهرستان بن، در سال 1396 صورت خواهد گرفت و فرصت يک ماه به پيمانکار داده شده تا کارهاي نرم افزاري و مجوزهاي معاينه فني را انجام دهد و بعد از يک ماه شروع کند به ساختن و دستگاه ها را در اين مکان مستقر کند و اگر در اين مدت يک ماه نتواند مجوزهاي لازم را بگيرد اين کار از اين شخص گرفته و به پيمانکار ديگر داده خواهد شد.

وي افزود: براساس درخواست هاي که در سنوات گذشته انجام شده بود اين در خواست ها برسي شده و عمدتا کساني که قبلا درخواست داده بودن انصراف داده تنها يک نفر باقي مانده بود.

شهردار بن گفت: با پيگيري هاي انجام شده اين شخص در خردادماه سال 1395 درخواست خود را داده و تعهد کرده بود که در طي دو ماه اين مرکز را افتتاح و راه اندازي کند اما متاسفانه اين شخص هنوز نتوانسته است مجوزهاي لازم را کسب کند.

نادري گفت: ما در طي اين يک سال پيشنهادهاي ديگري نيز از طرف افراد حقيقي و شرکت ها داشته ايم ولي در جلساتي که داشتيم مقرر شد که شهرداري يک مکان را که مناسب اين کار و فعاليت باشد در اختيار اين فرد قرار دهد تا اين شخص بتواند در فرصت يک ماه اين مکان را راه اندازي نمايد، و در غير اين صورت کليه امکانات و مجوزها از اين شخص گرفته و به يک پيمانکار ديگر داده مي شود.

وي افزود: اين زمين  به مدت 10 سال از طرف شهرداري واگذار مي شود و به اين صورت که اين مکان و يا زمين را به صورت استاندار بسازد و دستگاه هاي مرتبط را بياورد و مستقر نمايد.

نادري ادامه داد: اين قرارداد به مدت 10 سال مي باشد که بعد از 10 سال کليه دستگاه ها و مکان را در اختيار شهرداري قرار داده و شهرداري مالک و بهربردار باشد.

مالکان خودروهاي سبک در شهرستان بن بايد با طي کردن مسير 50 کيلومتري به نزديک‌ترين مرکز مکانيزه معاينه فني مراجعه و کارت معاينه خودرو خود را دريافت مي‌کردند که اين موضوع سبب اعتراض و گله‌مندي شهروندان شده بود.

انتها پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۶:۰۲

31 Dec 2019