۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۱۶۶۰
کارگردان فيلم سينمايي سيانور در دانشگاه شهرکرد:

فيلم سيانور در جشنواره فيلم فجر مورد بي مهري قرار گرفت

کارگردان فيلم سينمايي سيانور در دانشگاه شهرکرد: فيلم سيانور در جشنواره فيلم فجر مورد بي مهري قرار گرفت و ديده نشد اما منتقدان با تکيه به نقد علمي خود، زوايه هاي اين فيلم را ديده اند و نقدهاي مختلفي درباره اين فيلم نوشته اند.
فيلم سيانور در جشنواره فيلم فجر مورد بي مهري قرار گرفت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ فيلم سيانور با حضور کارگردان و بازيگران و جمعی از دانشجويان در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد اکران شد.

کارگردان فيلم سينمايي سيانور گفت: «مخاطبان سينماي ايران هوشمند و باهوش هستند و در اين فضا بايد با ذائقه مخاطب در سينما حرکت کرد.»
بهروز شعيبي در نشست نقد و بررسي فيلم سيانور در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد افزود: «گونه يا ژانرهاي مختلف نياز سينماي ايران است و توليد فيلم هاي داستاني اجتماعي نمي تواند به تنهايي نياز مخاطبان را پاسخ دهد.»


وي تصريح کرد: «خوشبختانه در سينماي ايران ژانرها يا گونه هاي ديگر از جمله سينماي کودک، سينماي سياسي و سينماي تاريخي نيز مورد استقبال مخاطب قرار گرفته است.»
به گفته وي، اگر اعتماد مخاطب جذب شود تهيه کنندگان نيز به سمت توليد اين گونه يا ژانر سينما که به تاريخ معاصر مي پردازد کشيده خواهد شد.


شعيبي گفت: «فيلم سيانور در جشنواره فيلم فجر مورد بي مهري قرار گرفت و ديده نشد اما منتقدان با تکيه به نقد علمي خود، زوايه هاي اين فيلم را ديده اند و نقدهاي مختلفي درباره اين فيلم نوشته اند.»
اين کارگردان سينمايي گفت: «تاريخ همواره آموزنده است از اين رو فيلم هاي تاريخي و سياسي مي تواند در انتقال بخشي از تاريخ به مخاطب اثر گذار باشد.»


در اين نشست حامد کميلي و هانيه توسلي حضور چشمگير دانشجويان در جلسه نقد و بررسي را باعث خوشحالي خود عنوان کردند و درباره انتخاب اين فيلم و روند بازي خود در کار توضيحاتي را ارائه کردند.
فيلم سينمايي سيانور دومين فيلم بلند سينمايي بهروز شعيبي است، که بخشي از حوادث سياسي تاريخ معاصر ايران را روايت مي کند.


مهدي هاشمي، هانيه توسلي، حامد کميلي ، پدرام شريفي، بابک حميديان ، بهنوش طباطبايي، رضا مولايي و آتيلا پسياني از جمله بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.


اين نشست از سوي انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد و تاکنون از سوي دانشگاه نشست فيلم ها روي پرده از جمله ابد و يک روز سعيد روستا و باديگارد ابراهيم حاتمي کيا نقد و بررسي شده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۹:۴۸

2 Jan 2020