۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۲۷۶۱۰

حضور پرشور زنان چهارمحال و بختياري در دومين عيد انقلاب+تصاویر

حضور حداکثري زنان در انتخابات نشان‌دهنده رشد فهم سياسي زنان ايراني در کنار اقتدار علمي و جهادي آنها است.
حضور پرشور زنان چهارمحال و بختياري در دومين عيد انقلاب+تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، حضور پررنگ و حداکثري مردم به ويژه زنان در انتخابات به کشورهاي بيگانه مي‌فهماند؛ ايران اسلامي رهبري دارد که همه مردم چشم به فرمان او دوخته‌اند تا دست بيگانگان را در هر زمينه با کوچکترين فرمان ايشان قطع کنند.

شرکت در انتخابات نشان‌دهنده عمق علاقه مردم به نظام و حمايت از ولايت مطلقه فقيه است به همين منظور پايگاه خبري تحليلي مشکات برين گزارش ميداني از حضور زنان چهارمحال و بختياري و هدف از شرکت آنان در پاي صندوق‌هاي راي تهيه کرده که در ادامه مي‌خوانيد.

زهرا مرادي، در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين در پاسخ به اين سؤال که چرا در انتخابات شرکت کرده است، گفت: تا ما زنده هستيم از اين کشور و نظام و رهبري به طور کامل دفاع مي‌کنيم و اين انتخابات يکي از نمونه‌هاي آن است.

وي افزود: علاوه‌بر حضور، انتخاب فرد اصلح از ديگر وظايف هر فردي است.

مرادي ادامه داد: براي انتخاب فرد اصلح مطالعات و دقت بسياري داشته‌ام که اين شناخت در مرحله اول آشنايي خودم با برخي از چهره‌هاي داوطلبان در مرحله بعدي راهنمايي‌ها و مشاوره‌هاي پدر و مادرم و اعتماد به فرد متدين، ولايت مدار و ارزشي است که در ليست مورد نظرم قرار دارد.

خانم کريميان دانشجوي ارشد مهندسي کامپيوتر در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برین هدف از شرکت در انتخابات را اينطور بيان کرد: ميزان مشارکت مردمي و بالاخص حضور حداکثري به نوعي نشان‌دهنده قدرت مردمي و پشتوانه ملي از نظام جمهوري اسلامي است.

وي ادامه داد: اين حضور براي دشمنان نظام اين پيام را دارد که نمي‌توانند در امور داخلي کشور ما دخالت داشته باشند و ما نيز اين اجازه را به آنها نخواهيم داد.

کريميان افزود: از کساني که با رأي مردم به بهارستان مي‌روند مي‌خواهم در تمام صحنه‌ها و لحظات فقط مصلحت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در نظر داشته باشند.


يکي ديگر از زنان چهارمحال و بختياري هدف از حضور را در پاي صندوق راي را بيعت با ولايت دانست و گفت: يکي از دلايل حضور اين است که ايران را دوست دارم و اقتدار و عظمت امروزي آن را برگرفته از همين حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي مي‌دانم.

وي گفت: دوست دارم نماينده‌اي که انتخاب مي‌شود به عظمت و اقتدار ملت ايران ايمان داشته و دشمن مفاسد اقتصادي باشد.

خانم موجودي، مادر بزرگي که به همراه نوه اش در پاي صندوق حاضر بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شرکت در انتخابات تأييد دوباره نظام جمهوري اسلامي و بيعت با آرمان هاي امام خميني(ره) است.

موجودي در توصيه به نمايندگان گفت: اگر دنيا و آخرت خود را مي‌خواهيد مطيع امر رهبر باشيد چرا که ما هر چه داريم از ولايت فقيه است و از مردم عزيز استان مي خواهم که در پاي صندوق‌هاي راي حضور يابند و به نمايندگان ديندار، متدين، ولايت مدار، شجاع و با بصيرت رأي دهند.

اين شيرزن چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: ايران اسلامي رهبري دارد که مردم چشم به فرمان او دوخته اند تا دست بيگانگان را در هر زمينه با کوچکترين فرمان ايشان قطع کنند.
نظري‌زاده يکي از زنان فعال استاني و اساتيد دانشگاه هدف ازحضور در انتخابات را يک وظيفه شرعي است و لبيک به فرمان رهبري دانست و گفت: براي حماييت از کشورو رهبري و تعيين سرنوشت کشورم در پاي صندوق حاضر شدم.

وي گفت: حضور حداکثري زنان در انتخابات نشان دهنده رشد فهم سياسي زنان ايراني در کنار اقتدار علمي و جهادي آنها است.


خانم حيدري يکي از زنان خانه دار شهرکردي در پاسخ به اين سؤال که چرا امروز در پاي صندوق راي حاضر شده است، گفت: چون آينده کشور و مردم کشورم در تمام عرصه هاي داخلي و خارجي برايم مهم است در پاي صندوق حاضر شدم.

وي ادامه داد: زنان نيمي از جمعيت کشور را تشکيل داده اند به همين دليل لازم است با آگاهي در پاي صندوق هاي راي حاضر شوند و در تعيين اينده کشورشان دخيل باشند همانطور که در پيروز ي انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بي بدليلي داشتند.

حيدري در پايان به تمام زنان استان سفارش کرد: در انتخاب، بصيرت در اولويت قرار دارد لازم است انتخاب ما با آگاهي صورت بگيرد تا منتخب ما بتواند مجدانه از مطالبات استان ما حمايت و دفاع کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۰:۵۸

29 Jan 2020