۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۲۹۶۹۰
فرماندار لردگان خبر داد

پيشرفت 90 درصدي ساختمان پزشکي قانوني شهرستان لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: توجه به اين موضوع ضروري است که در اين شهرستان پزشکي قانوني باید به صورت شبانه‌روزي در خدمت مردم باشد و از سوي ديگر ساختمان پزشکي قانوني لردگان نزديک به 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد که با توجه به اعتبارات پيش‌بيني شده راه‌اندازي و تجهيز اين مرکز در اسرع وقت لازم و ضروري است.
پيشرفت 90 درصدي ساختمان پزشکي قانوني شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، ابوالقاسم کريمي در نشست با منصور فيروزبخت، مديرکل پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري اظهار کرد: اين نشست در راستاي بررسي مشکلات پزشکي قانوني شهرستان لردگان برگزار شده و اميد است در اين ديدار مشکلات پزشکي قانوني اين شهرستان بررسي و حل شود.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: باتوجه به بعد مسافتي اين شهرستان تا مرکز چهارمحال و بختياري و با درنظر گرفتن اين موضوع که شهرستان لردگان يک شهرستان پرجمعيت و پراکنده و داراي 220 هزار نفر جمعيت است و از طرفي عبور جاده ترانزيتي لردگان به خوزستان و حدود 30 هزار خودرو در روز از اين جاده تردد مي‌کنند، احتمال وقوع تصادفات و اتفاقات جاده‌اي در محورهاي اين شهرستان وجود دارد. 

وي عنوان کرد: توجه به اين موضوع ضروري است که در اين شهرستان پزشکي قانوني باید به صورت شبانه‌روزي در خدمت مردم باشد و از سوي ديگر ساختمان پزشکي قانوني لردگان نزديک به 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد که با توجه به اعتبارات پيش‌بيني شده راه‌اندازي و تجهيز اين مرکز در اسرع وقت لازم و ضروري است که انتظار مي‌رود در اين ديدار مشکلات دستگاه پزشکي قانوني شهرستان لردگان مرتفع شود.

کريمي عنوان کرد: با توجه به ترانزيتي بودن جاده‌هاي مواصلاتي شهرستان لردگان آمار تصادفات جاده‌اي در اين شهرستان بالا است و بايد تدابيري در اين خصوص انديشيده شود.

مديرکل سازمان پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري نيز ادامه داد: هدف از سفر به شهرستان لردگان بازديد از پروژه ساختمان در حال احداث پزشکي قانوني لردگان و ديدار با فرماندار اين شهرستان به منظور تخصيص اعتبارات لازم براي اتمام پروژه احداث ساختمان پزشکي قانوني لردگان است. 

وي بيان داشت: سازمان پزشکي قانوني چهارمحال و بختياري در خصوص جايگزيني پزشکي قانوني لردگان در ايام مرخصي از آمادگي کامل برخوردار است و با مساعدت فرماندار شهرستان يک نفر پزشک به صورت رسمي به اين پزشکي قانوني معرفي تا اقدامات لازم براي مجوز استخدام آن صورت گرفته و مشکل اين شهرستان مرتفع شود.

فيروزبخت تصريح کرد: توسعه و تجهيز ساختمان پزشکي قانوني شهرستان لردگان در اسرع وقت از اهميت مهمي برخوردار بوده و اميد است با تخصيص اعتبارات لازم اين پروژه تکميل شده و به بهره‌برداري برسد.

انتهاي پيام/1026ج

 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۱:۱۷

8 Feb 2020