۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۱۸۵۲۰
مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا(س):

گريه براي سيدالشهدا موجب آمادگي جهاد در راه خدا می‎شود

گريه براي امام حسين (ع) باعث آمادگى براى مبارزه و جهاد در راه خدا مى‏ شود.
گريه براي سيدالشهدا موجب آمادگي جهاد در راه خدا می‎شود
محمدحسن سليمي مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا (س) در گفت وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: طبق فرمايش امام راحل(ره) "اين محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است " و ما نه براي بقاي ايران اسلامي بلکه براي حيات اسلام به بقاي ياد عاشورا و زنده نگه داشتن آن نيازمنديم.

وي گفت: هيچ نهضت و حركتى به پويايى و برجستگى قيام عاشورا نيست، نهضتى كه در سرزمينى محدود، زمانى كوتاه و با فداكارى افراد معدودى رخ داد، امّا توانست الگويى عملى براى آزاد مردان جهان ارائه كند و براى هميشه به عنوان «انقلاب بزرگ» بر تارك تاريخ بشر بدرخشد.

سليمي خاطرنشان کرد: يکي از برکات مجالس سيدالشهدا(ع) را در دفاع مقدس شاهد بوديم و رشادت هايي که شهداي ما با رمز هاي عمليات هاي مختلف به منصه حضور گذاشتند.

وي، گريه براى مصائب امام حسين(ع) نوعى پيوند با راه و روش و هدف آن حضرت دانست و افزود: اين گريه باعث آمادگى براى مبارزه و جهاد در راه خدا مى‏ شود.

سليمي تاکيد کرد: دهه عاشورا مي تواند يک دوره اي براي رشد و تقويت مباني ديني باشد تا بتوانيم خودمان را براي حضور حضرت آقا امام زمان (عج) آماده شويم.

وي در پايان ضمن دعوت از تمامي همشهريان براي مشارکت در عزاداري سيدالشهدا، خاطرنشان کرد: برنامه هاي دهه اول محرم از سوم آبان ماه با حضور حجت السلام محمد سليمي کارشناس مسائل فرهنگي و خانواده در مسجدالزهرا (س) برگزار مي شود.


انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۴۵

27 Dec 2019