۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۲۲۵۷۰
نامه سناتورهای آمریکایی به پنتاگون؛

گزارش قدرت نظامی ایران را هرچه سریعتر منتشر کنید

«این غیرمعقول است که از کنگره انتظار داشته باشیم، پیامدهای توافق هسته ای با ایران را بدون دسترسی به اطلاعات این گزارش به صورت کامل ارزیابی کند.»
گزارش قدرت نظامی ایران را هرچه سریعتر منتشر کنید
به گزارش جهانبین نیوز، پایگاه خبری کنگره آمریکا در گزارشی زیر عنوان "کروز و روبیو برای منتشر کردن گزارش به تاخیر افتاده ایران، به پنتاگون فشار می آورند" از عجله سناتورهای آمریکایی برای دستیابی به گزارش قدرت نظامی ایران خبر داد.

هیل نوشت: سناتور تدکروز و مارکو روبیو که هر دو سناتورهای جمهوری خواه و نامزد ریاست جمهوری آمریکا هستند، درحال متحد شدن برای فشار به پنتاگون هستند تا گزارش به تاخیر افتاده خود درباره قدرت نظامی ایران را منتشر کند.

در ادامه این گزارش آمده است: روبیو و کروز در کنار دو سناتور جمهوری خواه دیگر به نام های "جانی ایساکسون" و "دیوید پردو" که هر دو از ایالت جورجیا هستند، گفته اند که برای "ارزیابی کامل" توافق هسته ای با ایران به این گزارش نیاز دارند.

این چهار تن روز جمعه در نامه ای خطاب به "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا نوشتند: این غیرمعقول است که از کنگره انتظار داشته باشیم، پیامدهای توافق هسته ای با ایران را بدون دسترسی به اطلاعات این گزارش به صورت کامل ارزیابی کند.

هیل می افزاید: جمهوری خواهان از پنتاگون خواسته اند که این گزارش یا "توضیح کامل" درباره علت تاخیر آن را حداکثر تا ۳۰ ماه می [هفت روز دیگر] منتشر کند. مهلت اصلی انتشار این گزارش، پایان ماه ژانویه بوده و قانون گذاران گفته اند، آنها هنوز منتظرند که یا به روز شده این گزارش را دریافت کنند و یا زمان انتشار آن را.

منبع : جام

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۵:۲۲

25 Jan 2020