۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۱۴۳۸۰
جلیل:

جزئیات سفر اعضاء کمیسیون عمران مجلس به چهار محال و بختیاری

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از پروژه های عمرانی نیمه تمام در استان چهارمحال بختیاری گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری دولت، پروژه های عمرانی نیمه تمام را در کشور بخصوص استانهای محروم سروسامان بدهیم.
جزئیات سفر اعضاء کمیسیون عمران مجلس به چهار محال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، مجید جلیل سرقلعه نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون عمران مجلس فردا یکشنبه جهت بازدید از پروژه های عمرانی استان چهارمحال بختیاری به این استان سفر می کنند، گفت: نمایندگان در این سفر به دو گروه تقسیم می شویم.
یک گروه به حوزه انتخاباتی شهرکرد و فارسان رفته و گروه دوم با آقای استاندار به بروجن و لردگان رفته و پروژهای این شهرها بازدید می کنیم.

وی افزود: بحث ما بیشتر در رابطه با راه، راه های روستایی، راه های اصلی، پروژه های آب و فاضلاب، آب روستایی، پروژه های بنیاد مسکن، طرح های هادی و امور دهیاری ها، شهرداری است و در کل باید برای زیر ساخت های استان که اولویت بندی شده یک بازدید به عمل آورده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: هدف ما در سفر به استان به خصوص در رابطه با پروژه های نیمه تمام که در حال اتمام هستند، می باشد تا یک پیگیری جدی را با دولت و مجلس داشته باشیم تا بتوانیم در سال ۹۳ ضمن ایجاد یک رونق، سر و سامانی به وضعیت پروژه های نیمه تمام بدهیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نویدمظفری
اقا تونل گل اب و بهشت اباد و لغو کنید برا ما کفایت داره

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۳۶

26 Dec 2019