۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۸۳۲۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی ابهت استکبار را شکست!/ امام خمینی (ره) عزت و کرامت را به مردم ایران برگرداند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ما ابهت استکبار را شکست و هر آنچه که داریم به برکت اسلام است و از همه مهمتر این است که انقلاب آمد تا به ما حیات ببخشد.
انقلاب اسلامی ابهت استکبار را شکست!/ امام خمینی (ره) عزت و کرامت را به مردم ایران برگرداند
به گزارش جهانبین نیور؛ مراسم سى و نهمين سالروز ورود تاريخى بنیان گذار انقلاب اسلامی به میهن با حضور اقشار مختلف مردم، مقامات لشکری و کشوری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد انجام شد.

در این مراسم ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سالروز ورود تاريخى حضرت امام خمينى (ره) به میهن و آرمان های انقلاب اسلامی ارج نهاده شد.
 
حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن گرامی داشت این ایام گفت: تمام تلاش دشمن این است که از دوران انقلاب و دستاوردهای آن چهره ای کدر نشان دهد و از دوران طاغوت چهره ای روشن که رسالت امروز ما این است که دوران قبل از انقلاب را ترسیم کنیم.
 
امام جمعه شهرکرد با مرور دوران قبل از انقلاب اشاره ای کوتاه به وضعیت حاکمیت، فرهنگ، اقتصاد و وضعیت دفاعی کشور در زمان طاغوت کرد و افزود: در حوزه حاکمیت پهلوی ها که شامل حکومت پدر و پسر می شود، رضا شاه فردی کاملا مستبد، دیکتاتور و بیگانه پرست بود و پسرش تمامی خصلت های پدر را در زمینه حاکمیت داشت و با نگاهی به بیرون، از ویژگی این دیکتاتورها تحقیر مردم کشور و تکریم بیگانگان بود.

وی افزود: در زمینه فرهنگ تمامی تلاش حکومت پهلوی قالب کردن فرهنگ غربی در کشور و فراموشی و حذف فرهنگ اسلامی و ایرانی بود، همچنین در زمینه اقتصادی با درآمد سرشاری که آن زمان از صنعت نفت نصیب کشور می شد ولی با سیاست غلط مردم را فقیر و گرسنه کردند و در آن دوران چیزی به عنوان منافع ملی مطرح نبود و هر آنچه بود منافع خاندان پهلوی بود، کشور کاملا به سمت واردات کالا از کشورهای دیگر می رفت و چیزی به عنوان تولید ملی در کشور وجود نداشت و مردم را مصرف کننده و خودباخته بار آورده بودند و در زمینه دفاعی ارتش کشور تماما در اختیار دولت آمریکا بود و به نوعی نقش ژاندارم منطقه در راستای حفظ منافع آمریکا را داشت و نظامیان و ارتش ما هیچ گونه قدرت تصمیم گیری و اقتداری از خود نداشتند و ارتش زیر نظر مستشاران آمریکایی اداره می شد.




نکونام در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از سقوط حکومت فاسد پهلوی و برپایی حکومت اسلامی در کشور به بیان دست آورد های انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: بعد از انقلاب به حمدالله در تمامی حوزه ها از قبیل توسعه دانشگاه ها، پزشکی، علم و فناوری و... پیشرفت های چشم گیری در سطح دنیا داشته ایم و امروزه این را دنیا اعتراف می کند.

نماینده ولی فقیه به غیر قابل قیاس بودن وضعیت شهرها و روستاهای امروز با دوران طاغوت اشاره و بیان داشت: از همه مهمتر این است که انقلاب آمد تا به ما حیات ببخشد، و طبق سخنان اولیه امام راحل در بدو ورود به میهن در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ این بود که "آمده ام تا به شما عزت ببخشم، من آمده ام تا کرامت شما را بازگردانم"، انقلاب اسلامی ما ابهت استکبار را شکست و هر آنچه که داریم به برکت اسلام است.


پایان پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۵:۲۹

29 Dec 2019