:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> هشدار معاون دادگستری درخصوص ترفندهای جدید کلاهبرداری اینترنتی در چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل چهارمحال و بختیاریبه مردم استان درخصوص افزایش کلاهبرداری‌ها با روش‌های مختلف در اینترنت هشدار داد و گفت: اخیرا کلاهبرداری‌ها به دو روش و خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های نامعتبر اینترنتی و برنده شدن در مسابقات رادیو جوانصورت می‌گیرد.
هشدار معاون دادگستری درخصوص ترفندهای جدید کلاهبرداری اینترنتی در چهارمحال و بختیاری
سید محمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کلاهبرداران اینترنتی از ترفندهای ویژه‌ای برای برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی می‌کنند.

وی به مردم استان درخصوص افزایش کلاهبرداری‌ها با روش‌های مختلف در اینترنت هشدار داد و گفت: اخیرا کلاهبرداری‌ها به دو روش و خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های نامعتبر اینترنتی و برنده شدن در مسابقات رادیو جوانصورت می‌گیرد.

موسوی ادامه داد: مردم مراقب باشند و تماس‌های مشکوک درخصوص برنده شدن در مسابقات مختلف را پاسخ ندهند همچنین اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار افراد سودجو و کسانی که هیچ شناختی از آن‌ها ندارد نگذارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل چهارمحال و بختیاری یادآور شد: کلاهبرداران با روش‌های متفاوتی که به آن اشاره شد شهروندان را پای دستگاه‌های ATM کشانده و اقدام به گرفتن رمز دوم کارت بانکی و برداشت غیرقانونی از حساب آن‌ها می‌کنند.

موسوی با اشاره به کلاهبرداری‌هایی که در خرید از سایت‌های بدون مجوز، صورت می‌گیرد به شهروندان در این زمینه هشدار داد.

وی ادامه داد: مردم آگاه باشند که به هیچ عنوان از سایت و فروشگاه‌های اینترنتی که از سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت ندارند خرید نکنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شهروندان برای عضویت و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، ابتدا وارد سامانه مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی مجاز که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت شوند و از فروشگاه‌هایی که در این سامانه فهرست شده‌اند اقدام به خرید کالا کنند.

موسوی دبه تشکیل پرونده‌های متعدد درخصوص برداشت غیرقانونی ده‌ها میلیون تومانی از حساب اشخاص طی روزهای اخیر در این استان خبر داد و افزود: به مردم شریف استان توصیه می‌کنیم در صورت تماس یا وصول پیامک از اشخاص مشکوک مبنی‌بر برنده شدن در مسابقات، سریعاً موضوع را با نهادهای حاکمیتی ازجمله نیروی انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۰:۵۰

27 Dec 2019