۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۰۴۹۰
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خبر داد

افزایش 10 درصدی حضور اساتید در طرح ضیافت اندیشه

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در دانشگاه پيام‌نور چهارمحال و بختیاری از افزايش 10 درصدي حضور اساتيد در طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه‌هاي پيام نور استان در سال‌جاري خبر داد.
افزایش 10 درصدی حضور اساتید در طرح ضیافت اندیشه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه پيام‌نور استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام دکتر سعيد صفي مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در دانشگاه پيام‌نور استان از افزايش ۱۰ درصدي حضور اساتيد در طرح ضيافت انديشه اساتيد دانشگاه‌هاي پيام‌نور استان در سال‌جاري خبر داد.

وی با اشاره به اينکه اين طرح از ۱۴ لغايت ۱۸ شهريورماه برگزار شد، اظهار کرد: ارتقاء بينش‌ سياسي و معرفت‌افزايي اساتيد از اهداف برگزاري اين طرح است.

وي با بيان اينکه سال گذشته نهاد رهبري در دانشگاه پيام‌نور استان تاسيس شد، افزود: امسال براي دومين سال متوالي اين طرح در دانشگاه پيام‌نور در حال برگزاري است.

دکتر صفي بيان داشت: انديشه سياسي و مباني انقلاب اسلامي سطح چهار با حضور دکتر حيدري دعوت شده از دانشگاه اصفهان با موضوع معرفت‌شناسي و سطح دو با حضور حجت الاسلام دکتر جعفري عضو هيئت علمي دانشگاه علوم‌پزشکي شهرکرد ازجمله دروس تدريس شده در اين طرح است.

وي با اشاره به اينکه سال گذشته ۳۰ نفر از اساتيد در اين طرح شرکت کردند، تصريح کرد: امسال در طرح ضيافت انديشه ۵۰ نفر از اساتيد شرکت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزايش يافته است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبري بازديد از کارخانه پاک‌پي با هدف ارتباط دانشگاه با صنعت و بازديد از خانواده شهدا را از برنامه‌هاي فرهنگي دانست و خاطرنشان کرد: برگزاري کلاس طب اسلامي با حضور آيت‌الله تبريزيان و برگزاري يک روز از اين طرح در مجتمع کوثر سامان از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي اين طرح است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۶:۳۸

1 Feb 2020