۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۶۴۳۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی ایران طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ما که با نهضت روح الله و در پی نهضت عاشورا شکل گرفت طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر است، ما نیز در جامعه باید طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
انقلاب اسلامی ایران طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در همایش امر به معروف و نهی از منکر  ضمن مقتنم شمردن ایام محرم، فرا رسیدن عاشورا و زنده شدن روح حسینی در جامعه اظهار کرد: این ایام فرصتی است برای اینکه از والاترین هدف سیدالشهدا که فریضه امر به معروف و نهی از منکر است بیشتر سخن گفته شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما که با نهضت روح الله و در پی نهضت عاشورا شکل گرفت طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر است، ما نیز در جامعه باید طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

نکونام با تاکید بر اینکه اصل انقلاب اسلامی مهمترین امر به معروف و نهی از منکر است اضافه کرد: معروف آن گرایش به اسلام و منکر آن دست رد به سینه استکبار می‌زند که این معروف توسط حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب ایران به اسلام حیات بخشیده شد ادامه داد: منظور از حیات بخشیدن به کلیت اسلام است و نگاه بشریت به اسلام را عوض کرد چون قبل از انقلاب اسلام رو به فراموشی می رفت، در بحث منکر طاغوت رانده، دست استکبار از میهن بریده شد و مقاومت در برابر سلطه قوت گرفت و آثار آن عیان است، ولی هنوز راه ادامه دارد و تمام نشده، به حمد الهی نظام سلطه رو به اضمحلال است، اوج ضعف نظام سلطه را در عصبانیت سران آنها در سازمان ملل دیدیم.

نکونام با ابراز تاسف از برگزاری همه‌پرسی جدایی منطقه اقلیم کردستان عراق تصریح کرد: این توطعه نیز از آخرین حربه‌های نظام سلطه، صهیونیسم و آمریکا در منطقه است و به فضل الهی این توطئه نیز بی نتیجه خواهد ماند.

نکونام تصریح کرد: در عرصه امر به معروف و نهی منکر باید حق طلبان چنان در صحنه بود که هیچ خللی در مسیر ایجاد نشود، منکر، منکر است و ارتباط با نظام سلطه نیز منکر است.

وی بیان داشت: در برجام مدت ها کشور را درگیر کردند، چهار سال از پیشبرد اقتصاد مقاومتی و ارتقاء زیرساخت های کشور عقب ماندیم و وقتمان تلف شد و در آخر زیر آب برجام را زده شد.

حجت الاسلام نکونام در ادامه به معرفی ویژگی های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و با اقتباس از احادیث ائمه معصومین (ع) ویژگی های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر را دغدغه‌مندی برای از بین بردن منکر و ترویج معروف، عدم عافیت طلبی و سازشگری، شجاعت، یکی بودن فعل و زبان، خلوص نیت، رفق و مدارا داشتن، عدالت و... عنوان کرد.

حجت الاسلام نکونام در پایان گفت: ان شاالله از طلایه داران حسینی باشیم و می دانیم که کار سختی است ولی نباید در این کار سخت زانو خم کرد و باید با قدرت پیش رفت زیرا جامعه نیاز دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۲:۲۳

26 Dec 2019