۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۲۶۴۴۰
سردار محمد علی آسوده:

هرکس از هرجناحي خلاف قانون حرف زد باید به شدت با آن برخورد شود

معاون فرهنگي و تبلغات سپاه پاسداران گفت:هرکس از هر جبهه و جناحي که هست چنانچه خلاف قانون حرفي را بزند به شدت بايد با آن برخورد شود.
هرکس از هرجناحي خلاف قانون حرف زد باید به شدت با آن برخورد شود
به گزارش   جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سردار محمدعلي آسودي مشاور نماينده ولي‌فقيه در سپاه در جمع فرهنگيان ا چهارمحال و بختياري، با اشاره به اينکه يکي از مهم‌ترين محورهاي نهضت حضرت امام خميني (ره) استکبارستيزي بود، گفت: امام (ره) قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي توجه ويژه‌اي به بحث استکبارستيزي داشتند و انقلاب اسلامي ايران اساسا آمده تا به همه مستکبران عالم بگويد ظلم نکنيد.

آسودي با اشاره به اينکه کساني که خود را خط امامي معرفی می‌کنند بايد بدانند که محور نظريات امام (ره) استکبارستيزي است، ادامه داد: بعد از پيروزي انقلاب نيز امام (ره) بر مواضع خود پافشاري کرد و تا آخرين لحظه عمر خود دست از استکبارستيزي برنداشتند و شعارهايي که ايشان عليه آمريکا و اسرائيل سر دادند تندترين و کوبنده‌ترين شعارها بود.

مشاور نماينده ولي‌فقيه در سپاه خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمودند که ما آمريکا را زير پا له مي‌کنيم و اين شعار بسيار محکمی است چون ايشان، آمريکا را در مقابل ايران هيچ دانسته و قدرت را از آن خداوند مي‌دانند و تا زماني که ما قدرت را از آن خداوند بدانيم، از قدرت‌هاي پوشالي ترس و واهمه‌اي نخواهيم داشت.

وي با بيان اينکه امام (ره) از ابتدا گفتند که اگر مسلمانان جهان هر کدام يک سطل آب بريزند، رژيم غاصب صهيونيستي را آب خواهد برد، گفت: اين نشان‌دهنده قاطعيت ايشان در بحث استکبارستيزي است و در وصيتنامه امام (ره) اين روحيه استکبارستيزي به شکل برجسته‌اي وجود دارد.

آسودي اضافه کرد: مقام معظم رهبري درباره حماسه ۹ دي فرمودند مطمئن باشيد حماسه ۹ دي در تاريخ ماندگار است و هرچه انسان در اطراف اين قضايا فکر کند، دست خداي متعال و روح حسين بن علي (ع) را مي‌بيند.

وی افزود:‌ ما امروز بايد درس‌ها و عبرت‌هاي فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دي را بررسي کنيم و بدانيم چه درس‌ها و چه عبرت‌هایی از این حماسه بي‌نظير و بي‌بديل به ثبت جهاني رسيده است.

مشاور نماينده ولي‌فقيه در سپاه با بیان اینکه همه دشمنان ایران و انقلاب اين حضور را بعد از حماسه روزهاي انقلاب و بعد از رحلت حضرت امام بي‌نظير دانستند اضافه کرد: با این حضور حماسی دوستان و طرفداران انقلاب اسلامي در سراسر دنيا خوشحال شدند و از نگراني بيرون آمدند.

سردار سرتيپ دوم پاسدار محمدعلي آسودي اظهار كرد: هجمه عليه ولي‌فقيه و سپاه بعد از فتنه سال ۸۸ نسبت به سال‌هاي قبل افزايش پيدا کرده و دليل آن اين است که سپاه توانست با هدايت رهبر معظم انقلاب و با کمک ديگر مجموعه‌ها جنگ نرم دشمن را مهار کند.

وی نقش فرهنگي و اطلاع‌رساني تبليغي را در مقابله با جنگ نرم دشمن موثر عنوان کرد و يادآور شد: «امروز دشمن با شايعه‌پراکني در موضوعات مختلف و درست کردن اخبار بي‌پايه و اساس و روي آوردن به مستندسازي‌هاي دروغين به دنبال هجمه‌هاي هدفمند عليه سپاه است که بايد با اطلاع‌رساني و تبليغات صحيح، اهداف دشمن را براي مردم بازگو کنيم.»

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه هجمه‌هاي استکبار و صهيونيست‌هاي غاصب عليه سپاه را ناشي از سيلي خوردن آنان از اين نهاد مقدس و مردمي بيان و اظهار كرد: «بايد ابعاد هجمه عليه سپاه را براي تمامي عناصر فرهنگي، هنري و خانواده پاسداران بيان کرده و راهکارهاي مقابله با اين هجمه‌ها را آموزش دهيم تا دشمن فرصت حمله پيدا نکند.»

وي ادامه داد: شاخصه دين‌محوري و تعميق معنويت است، چراکه عنصر معنويت باعث مي‌شود تا رزمندگان در مقابل هجمه سنگين مادي و معنوي دشمن ايستادگي کنند.

آسودي ادامه داد: «بصيرت‌مداري شاخصه مهم ديگر در مباحث کلان فرهنگي است که اگر فرهنگي آن را نداشته باشد در فتنه‌ها که حق و باطل درهم مي‌آميزند نخواهد توانست راه سره از ناسره را تشخيص دهد لذا در اين شرايط نياز به يک بصيرت نافذ است.

وي تصريح کرد: ترس دشمن و عوامل داخلي آن از معنويت و بصيرت همراه با ولايت‌مداري پاسداران است چون با بصيرت نافذ خود بسيار آگاه هستند و کوچک‌ترين حرکتي را تشخيص مي‌دهند.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با تاکيد بر اين‌که براي تحقق جهاد اقتصادي در کشور بايد بسترسازي فرهنگي کرد، افزود: «بايد در اين زمينه فرهنگ‌سازي کرد يعني بايد از شعار محوري پرهيز کرد که اين مورد تاکيد مقام معظم رهبري هم بود و معظم‌له اشاره فرمودند دشمن براي مقابله با ما عرصه اقتصادي را در اولويت قرار داده تا بتواند ضربه اقتصادي را به نظام اسلامي وارد کند.»

وي ادامه داد: «جهاد اقتصادي يعني مواجه با يک شرايط خاص که يک طرف دشمن دارد توطئه مي‌کند و طرف ديگر وجود عقب‌ماندگي‌هايي است که نياز به کوشش و تلاش غيرعادي دارد و کساني که کارکردهاي فرهنگي دارند بايد فرهنگ‌سازي کرده و ديگران را تشويق کنند تا در مقابل دشمن ايستادگي کنند.»

وي افزود: بطور قطع و يقين بيداري اسلامي مردم منطقه و حرکت‌هاي انقلابي در اين کشورهاي اسلامي برگرفته از انقلاب اسلامي ايران بوده و آن‌ها بر اين مبنا بيداري خود را آغاز کرده‌اند و شاهد بوديم که دشمن تقريباً چند هفته نمي‌دانست چه مواضعي را اتخاذ کند.

سردار آسودي اظهار کرد: در تمام کشورها خط قرمز و خطوط قرمز امنيت ملي است.

وي با اشاره به اينکه وظيفه اصلي ما اين است که مردم را نسبت به قوانين و خطوط قرمز آگاه کنيم بيان داشت: شاخصه‌هايي را حضرت امام مشخص فرمودند که ميزان صلاحيت و درستي افراد را مشخص مي‌کند.

سرادار آسودي با اشاره سخنان حضرت امام (ره) عنوان کرد: اگر جايي منافع شخصي، گروهي و نظامي باهم درگير شد بايد به نفع نظام کنار کشيد.

وي تاکيد کرد: همه ما بايد از اين فتنه‌ها درس عبرت بگيريم و هيچ‌گاه نبايد به آمريکا اعتماد کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۲۶

31 Dec 2019