۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۳۴۷۰

آمادگي اقشار مختلف مردم شهرستان فارسان براي خلق يک حماسه سياسي ديگري

جمعه آخر ماه مبارک رمضان به فرمان امام خميني (ره) روز قدس نامگذاري شده است که مردم روزه‌دار در اين روز با شرکت در راهپيمايي روز قدس، حمايت خود را از قدس و مردم فلسطين اعلام مي کنند.
آمادگي اقشار مختلف مردم شهرستان فارسان براي خلق يک حماسه سياسي ديگري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي كه يک روز ديگر  براي رقم خوردن روز سرنوشت ساز " قدس" باقي مانده، خبرها حكايت از جنب و جوش و آمادگي اقشار مختلف مردم شهرستان فارسان از كوچك و بزرگ گرفته تا پيرمرد و پير زن همه براي خلق حماسه سياسي ديگري در اين شهرستان را دارد.

هر ساله در اين روز مردم شهرستان فارسان همگام با ساير شهرهاي كشورمان به خيابان ها آمده و فرياد "مرگ بر اسرائيل" و "مرگ بر آمريكا" سر مي دهند، اما آنچه كه راهپيمايي روز جهاني قدس امسال را متفاوت تر از سال هاي گذشته مي کند، كشتار مردم مظلوم و بي دفاع بدست آدمكشان صهيونيست و سکوت مجامع بين المللي و کشورهاي عربي است كه همه حكايت از رقم خوردن حماسه اي با عزم جهادي توسط مردم ولايتمدار  شهرستان فارسان رادارد.

مردم مومن و روزه دار شهرستان فارسان براي آخرين هفته ماه مبارک رمضان که مصادف با روز جهاني قدس نيز به شمار مي رود، شرکت در اين مراسم را براي خود يک تکليف مي دانند چرا که اين يوم الله يکي از يادگاري هاي ،معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام راحل(ره) به شمار مي رود.

آري همه ما روز جمعه که مصادف با آخرين هفته ماه مبارک رمضان محسوب مي شود به ميدان خواهيم آمد تا بار ديگر با مشتهاي گره کرده خويش با شعار "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" حمايت خود را از مردم مظلوم غزه و ستمديده فلسطين اشغالي اعلام کنيم.

به همين دليل نيز انتظار مي رود در روز قدس امسال شاهد حال و هوايي پرشورتر از هميشه در بين مردم  شهرستان فارسان باشيم.

راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس در شش نقطه شهرستان فارسان برگزار ميشود که در شهر فارسان راس ساعت 11:30 از ميدان امام (ره) به سمت مصلي بزرگ نماز جمعه برگزار ميشود همچنين برخي از مردم در روستاها به صورت پياده به جمع مردم در شهرستان فارسان مي پيوندند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۳:۴۴

22 Jan 2020