۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۰۷۷۰
بیانیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری:

22 بهمن، روز لبیک به ندای رهبر در مبارزه با استکبار

بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، ایام الله دهه فجر را گرامیداشته و حضور پرشور و حرارت انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راه مبارزه با استکبار دانست.
22 بهمن، روز لبیک به ندای رهبر در مبارزه با استکبار
به گزارش جهانبین نیوز؛ در متن بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان به مناسبت فرارسیدن سی و ششمین بهار آزادی و پیروزی انقلاب اسلامی، آمده است:‌ این ایام فضای ایران عزیز مترنم از نسیم عشق و دلدادگی به ولایت و ارزشهای انقلاب است. چه زیبا غیور مردان کشور در هگمتانه همیشه حکیمانه، پیروی ازمرادشان را همچون نگینی در آغوش گرفتند. و مریدانه ورودش را در بهمن سال ۵۷تداعی می کنند. و بوسه میزنند و قدومش را با اشک چشمانشان ارج می نهند وطوطیای چشمان خود کرده اند.

این بیانیه می افزاید: آری صلابت و دلدادگی و شور انقلابی به حدی بود که دریچه دوربین آن زمان را یارای انعکاس نبود. در این میدان حق و باطل، مظلومانی که در حوادث سال ۵۷به خاک و خون غلطیدند، گناهشان این بود که برای بقاء اسلام می خواستند دست جنایتکاری را که برانگیخته از کینه و بغض ناشی از جهل و تعصب سیاستمداران تروریست بخصوص امریکای جنایتکار بود نابود سازند.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ امروز بعد از گذشت ۳۵سال از گذر آن روزها ما مردم ایران با وحدت کلمه زیر لوای پرچم چهار عنصری شریعت اسلام، آزادی، استقلال، عدالت و معنویت؛ سیاست هایی را که از هر دسته تروریست جنایتکار صادر شده باشد و بخصوص شیاطین بزرگ در آن سهیم باشد محکوم می کنیم .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز کشورهای مظلوم در زیر چکمه های نظامیان اشغالگر از تشکیل دولتی دلسوز و کار آمد محروم شده اند. اشغالگران اگر بتوانند ثابت کنند که در طراحی این توطئه دخالت نداشته اند، هرگز نمی توانند مسئولیت ناشی از سهل انگاری خود را در حفظ امنیت عمومی کشور ها انکار کنند. ما این حرکت ظالمانه را محکوم می نماییم. زیرا این نسل نیز فرزند خون و حماسه و ایثار است.

این بیانیه می افزاید: امروز ناقوس توطئه دشمن قسم خورده را که با رسانه های نو ظهور و شوالیه های ناتوی فرهنگی، (حملات سایبری، ماهواره و ...)در مقابل مرزهای فضیلت و فرهنگ اسلامی به صدا در آمده، با تمام توان و همان صدای الله اکبر ۳۵سال پیش در نطفه خفه خواهیم کرد زیرا خود اوست که افشا گر ترفندها و پرده در تزویر ها می گردد.

در بند دیگر این بیانیه آمده است: ملت ایران، بسیجیان نسل حماسه آفرین و انقلاب ساز، ترفندها و تزویرهای گرایش های افراطی منسوب به سلفی ها، تکفیری های به ظاهر اسلام نما، بهائیت و دیگر دست نشاندگان منزوی غرب مخصوصا گروه تروریستی داعش و کشور های بزدل و ترسوی شیعه ستیز مانند فرانسه و ... این فرصت طلبان بیمار دل، بازیگران خیمه شب بازی غرب، که با عینک ترک خورده استعمار و شیطان بزرگ چشم به نابودی ارزشها و اعتقادات و توهین به مقدسات مسلمین جهان بخصوص ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام )دوخته اند تا شاید اندکی از کابوسهای چندین ساله اربابان خود را تعبیر سازند، با اجتماع پر شور و انقلابی در ۲۲بهمن به گورستانی سرد و خاموش تبدیل می کنیم که جز جسدهای متحرک و مرده های زنده نما چیزی دیده نشود؛ زیرا ما با گناه و ظلم سازش نمی کنیم .

این بیانیه در پایان می افزاید: ما ملت ایران همواره در سنگر مبارزه باید بدانیم اگر ندای رهبر را در عمل، پاسخی شایسته و لبیکی از جان لازم است چه کسی سزاوارتر از نیروهای مومن و بسیجیان مخلص می تواند انقلاب را بیمه کند. زیرا این دو فریضه مظلوم و مهجور یاور می طلبد و انقلاب به زبان و بازوی شما ملت ایران چشم دوخته است.

انتهای خبر/1020خ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۴۱

2 Jan 2020