۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۲۸۳۰

سالانه بيش از 5000 زايمان طبيعي در شهرستان لردگان انجام مي گيرد

مدير بيمارستان شهداي لردگان گفت: آمار سزارين در شهرستان لردگان نسبت به سال قبل چهار درصد کاهش داشته و اين در حالي است که ساليانه 5 هزار تا 5 هزار و 500 زايمان طبيعي در شهرستان لردگان انجام مي گيرد که اين امر نتيجه تلاش پرسنل و ماماهاي شهرستان لردگان است.
سالانه بيش از 5000 زايمان طبيعي در شهرستان لردگان انجام مي گيرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ يوسف خليلي مقدم مديريت بيمارستان شهداي لردگان در همايش ترويج زايمان طبيعي در شهرستان لردگان اظهار داشت: ترويج زايمان طبيعي يکي از محورهاي نظام  تحول سلامت است که در اين راستا بيمارستان شهداي لردگان اقدام به همايش تروج زايمان طبيعي در اين مرکز کرده است.

وي افزود: در ارتباط با ترويج زايمان هاي طبيعي سعي کرديم خود را به نورم هاي کشوري نزديک کنيم و با ايجاد رضايتمندي در بين مادران و رايگان کردن زايمان هاي طبيعي سعي بر اين است به اهداف مورد نظر برسيم.

در ادامه دکترشريف زاده، متخصص زنان و زايمان،  ضمن تقدير و تشکر از پرسنل و ماماهاي لردگان گفت: آمار سزارين در شهرستان لردگان نسبت به سال قبل چهار درصد کاهش داشته و اين در حالي است که ساليانه 5 هزار تا 5 هزار و 500 زايمان طبيعي در شهرستان لردگان انجام مي گيرد که اين امر نتيجه تلاش پرسنل و ماماهاي شهرستان لردگان است.

وي افزود: هدف اصلي ما اين است که مادران جامعه را به سوي ترويج زايمان طبيعي سوق دهيم و نتايج و عواقب سزارين را اطلاع رساني نموده تا جامعه با پيامدهاي منفي آن آشنا شوند.

شريف زاده ادامه داد: در زايمان طبيعي ارتباط عاطفي بين مادر و کودک حفظ مي شود و همچنين اولين شيردهي مادر به کودک لحظاتي پس از زايمان طبيعي انجام مي گيرد درحاليکه اين موارد مهم در سزارين وجود ندارد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۵:۲۹

29 Dec 2019