۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۷۸۹۰
رئيس هواشناسي شهرستان سامان خبر داد؛

بارش 14 ميلي‌متري باران در شهرستان سامان

رئيس هواشناسي شهرستان سامان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 14.7 ميلي‌متر بارندگي در شهرستان سامان صورت گرفته است، که با احتساب اين ميزان بارندگي میزان بارش‌ها در سال زراعي در شهرستان سامان به ۱۴۸.۶ ميلي‌متر رسيده است.
بارش 14 ميلي‌متري باران در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ شکرالله محمد عليزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در ۲۴ ساعت گذشته 14.7 ميلي‌متر بارندگي در شهرستان سامان صورت گرفته است، اظهار داشت: با احتساب اين ميزان بارندگي میزان بارش‌ها در سال زراعي در شهرستان سامان به ۱۴۸.۶ ميلي‌متر رسيده است.

محمد عليزاده با اشاره به اينکه در مقايسه با سال گذشته بارندگي در شهرستان سامان ۳۲ درصد کاهش داشته است، بيان داشت: بارندگي نسبت به ميانگين بلندمدت ۴۰ درصد کاهش يافته است.

وي اذعان داشت: بارندگي زراعي استان در سال زراعي به ۳۰۹ ميلي‌متر رسيده که نسبت به دوره مشابه سال ۲۱ درصد کاهش داشته است و نسبت به ميانگين بلندمدت دوره مشابه بارندگي زراعي استان ۳۳ درصد کاهش يافته است.

عليزاده با بيان اينکه همچنين از فردا تا اوايل هفته آينده (روزهاي آخر سال) شاهد کاهش نسبي دما در شهرستان خواهيم بود، بيان داشت: با توجه به شکفتن زودهنگان بادام و ساير ميوه‌ها لازم است کشاورزان آمادگي لازم در مقابل جبهه تششعي را داشته باشند و به اخبار هواشناسي توجه داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱ س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۹:۳۱

1 Jan 2020