۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۳۹۹۵۰

جشنواره هنرهاي تجسمي با معرفي برترين ها در شهرکرد پايان يافت

نوزدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستانهاي فني و حرفه اي سراسر کشور روز چهارشنبه با معرفي نفرات برتر در شهرکرد به کار خود پايان داد.
جشنواره هنرهاي تجسمي با معرفي برترين ها در شهرکرد پايان يافت
به گزارش جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در آيين اختتاميه نوزدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستانهاي کشور افزود:برگزاري جشنواره هاي هنرستانها فرصتي براي ارتقاي سطح کيفي آموزش ها و افزايش مهارت آموزي جوانان است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تقويت اشتغال و کاهش بيکاري از راه گسترش مهارت آموزي در نظام آموزشي مسير مي شود تا بتوان جوانان را به سمت کسب مهارت و ايجاد اشتغال در بخش هاي مختلف توليدي سوق داد.

وي با بيان اينکه ۵۰ درصد اشتغال استان چهارمحال وبختياري در حوزه کشاورزي است، اظهار داشت: افزايش آموزش هاي مهارتي در اين بخش ضروري است.

وي گفت: توجه به آموزش هاي فني و حرفه اي و کار و دانش در ايجاد اشتغال مولد و پايدار و شغل هاي تخصصي موثر است و با افزايش اين مهارتها مي توان وضعيت اقتصاد کشور را تغيير داد.

در اين دوره از رقابت ها از ۱۲۴ نفر برگزيده نوزدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستانهاي فني و حرفه اي و کار دانش سراسر کشور تحليل شد.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۳:۱۷

27 Dec 2019