۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۱۲۲۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عظمت حماسه ۹ دی با گذشت زمان بیشتر آشکار می‎شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عمق عظمت حماسه ۹ دی با گذر زمان بیشتر آشکار می‌شود.
عظمت حماسه ۹ دی با گذشت زمان بیشتر آشکار می‎شود
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: حماسه نهم دی برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام است به طوری که تحلیل این حماسه عظیم دشوار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان انقلاب، گفت: با وقوع یک رخداد و حماسه در یک زمان نمی‌توان تمامی جزئیات و زوایای آن را تشریح و بررسی کرد، به عنوان نمونه حادثه کربلا پس از گذشت سالیان طولانی هر سال یک دریچه جدید را برای ما بازگشایی می‌کند.

نکونام ادامه داد: در حماسه نهم دی‌ماه نیز این رخداد تکرار شده، امروز که آرام آرام به این حادثه نگریسته می‎شود عمق تاثیرگذاری حرکت مردم بیشتر آشکار می‌شود.

امام جمعه شهرکرد، پیوند عمیق مردم با رهبری دینی را امتیاز مهم انقلاب در مقطع کنونی برشمرد و گفت: خداوند متعال برای هر مقطعی رهبری را برای مردم تعیین و قرار داده است، هر زمان وحدتی ناگسسته بین رهبر الهی با مردم شکل گرفته بشر موفق شده در مسیر مستقیم حرکت کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین در هر زمانی که بین مردم و رهبر شکافی ایجاد شده مردم از مسیر مستقیم خارج و انقلاب به بیراهه رفته است.

نکونام با تاکید بر اینکه وجود چنین پیوند محکم بین مردم و رهبر در طول تاریخ بی سابقه است، ابراز داشت: موقعیت شناسی از ویژگی‌های خاص مردم این کشور است، مردم به خوبی رویدادها را رصد و در مواقع موردنیاز موج کوبنده مردم با مشت‌های گره خورده برای دفاع از حقانیت انقلاب به خیابان‌ها سرازیر شده است.

وی تصریح کرد: درک فوق‌العاده و قدرت تحلیل مردم موجب شده تا شناخت آن‌ها از مسائل روز بسیار دقیق و موشکافانه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، ایمان را از انگیزه‌های اصلی حضور مردم در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: انگیزه اصلی مردم در تمامی حضورهای سرنوشت‌ساز خود در صحنه‌های انقلاب سیاست نیست بلکه ایمان است، ایمان نیروی محرکه میان مردم و رهبری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۲:۲۳

26 Dec 2019