۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۲۵۲۷۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

ملت ايران اجازه نخواهند داد خواب بازگشت آمريکا به داخل کشور تعبير شود

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که ملت ايران با هوشياري تمام اجازه نخواهد داد خواب بازگشت مجدد آمريکا و تفکرات غربي به کشور تعبير شود، تصريح کرد: پذيرش برجام به عنوان پايان مبارزه با استکبار جهاني و در رأس آنها آمريکا و اسرائيل جنايتکار نيست.
ملت ايران اجازه نخواهند داد خواب بازگشت آمريکا به داخل کشور تعبير شود
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در نخستين خطبه نماز جمعه خود در شهر بروجن با اشاره به نامۀ مقام معظم رهبري در خصوص برجام، با بيان اينکه اين نامه به منزلۀ تأييد صددرصدي و يا رد برجام از سوي معظم له نمي باشد، افزود: در متن اين نامه نکات قابل ملاحظه اي گنجانده شده که لازم است به آنها توجۀ ويژه اي شود.

حجت الاسلام سعادت فر با تأکيد بر اينکه هدف از مذاکرات لغو کليۀ تحريم هاي ظالمانۀ بر عليه کشورمان بوده، گفت: جمهوري اسلامي ايران متعهد به انجام اقدامات اعتماد ساز بر مبناي مصالح امنيتي و عمومي کشور مي باشد و طرف مقابل موظف است کليۀ تحريم هاي اعمال شده بر عليه ايران را لغو نمايد و از سويي ديگر نه تنها تحريم هاي جديدي وضع نشود، بلکه حرفي از آن نيز به ميان نيايد.

امام جمعه جديد بروجن در بخش ديگري از خطبه ها با بيان اينکه پذيرش برجام به عنوان پايان مبارزه با استکبار جهاني و در رأس آنها آمريکا و اسرائيل جنايتکار نمي باشد، افزود: مردم ما هيچ گاه جنايت هاي آمريکا و اسرائيل در حق ملت ايران و ملل مسلمان را از ياد نخواهد برد.

سعادت فر با تأکيد بر اينکه مبارزۀ با ظلم و استکبار دستور صريح قرآن و از منويات ديني و اسلامي ما مي باشد، خاطر نشان کرد: بالاترين ذکر سياسي امروز ملت ما، مرگ بر آمريکا مي باشد که باعث حفظ روحيۀ استکبار ستيزي، تقويت مقاومت و انتفاضۀ فلسطين و بيزاري از دشمنان و مستکبران مي شود.

وي با بيان اينکه متأسفانه برخي از افراد مغرض و ناآگاه، سياست هاي نفوذي آمريکا و کشورهاي غربي را در داخل و خارج از کشور دنبال مي کنند، گفت: ملت ايران با هوشياري تمام اجازه نخواهد داد خواب بازگشت مجدد آمريکا و تفکرات غربي به کشور تعبير شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۴۲

29 Dec 2019