۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۲۱۴۶
سردار نقدی پس از 7 سال تلاش جهادی در سازمان بسیج:

خداحافظ! سردار سرافراز

سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی پیرمرد اندیشه جوانی که با شجاعت مثال زدنی در برابر دشمنان داخلی و خارجی قاطع و صریح مواضع انقلابی خود را اعلام کرده بود با دستور مقام معظم رهبری جای خود را به سردار غیب پرور داد؛ سردار خستگی ناپذیر و مجاهد عرصه های خطر خداحافظ...
خداحافظ! سردار سرافراز
به گزارش جهانبین نیوز، سالن همایش های سازمان بسیج مستضعفین کشور روز گذشته شاهد صحنه های متضاد خنده و گریه، شادی و غم، سلام و خداحافظی در مراسم تکریم سردار نقدی رییس سابق و معارفه سردار غیب پرور رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین کشور بود.

چند روز پیش به دنبال اعلام رسانه ای مبنی بر تغییر در راس این سازمان با حکم فرمانده معظم کل قوا، خاطرات بزرگ مردی از تبار پاکی ها که مدت 7 سال از عمر خود را با تلاش مداوم، شبانه روزی و خستگی ناپذیر در بسیج طی کرد و منشا تحولات عظیم در ساختار بسیج به عنوان تغییرات درون سازمانی و مبدا دگرگونیهایی در عرصه های مختلف اجتماعی گردید زنده شد.

بله به یکباره اعلام شد که سردار نقدی با دستور مقام معظم رهبری جای خود را به سردار غیب پرور می دهد و اسطوره خستگی ناپذیر مجاهدت از بسیج خداحافظی و در سنگر دیگری در معاونت فرهنگی اجتماعی کل سپاه جهاد خود را ادامه می دهد.

سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی پیرمرد اندیشه جوانی که با شجاعت مثال زدنی در برابر دشمنان داخلی و خارجی بارها و بارها با کلامی قاطع و صریح مواضع انقلابی خود را اعلام کرده بود و با حضور انقلابی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی خدمات بزرگ و برجسته ای به عموم مردم در استانها ارائه کرد و خاطرات این ازخود گذشتگیها برای همیشه در ذهن و قلب مردم به ویژه بسیجیان خواهد ماند.

سردار دلاور بسیج در مدت 7 سال حضور در راس هرم بسیج هم دربعد سازمانی در تقویت نیروی اعتقادی و رزمی این نهاد انقلابی تلاشهای وافر کرد و هم در بعد اجتماعی کوشید تا با وارد کردن بسیج و بسیجی در صحنه های مختلف امدادی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در معرفی توان مندی های همه جانبه بسیج امید به آینده را در وجود مردم ایران اسلامی تقویت نماید.

هوشیاری رزمنده مقاوم عرصه جنگ نرم در سازماندهی و پشتیبانی هدفمند اقشار مختلف در ساختار بسیج برای ارائه خدمات در تمام بخشهای جامعه از اندیشه های تاثیرگذاری است که انشاالله با مداومت در تقویت قشرها شاهد پویایی بیشتر بسیج در آینده خواهیم بود.

استکبار ستیزی سردار نقدی و مواضع انقلابی او در برابر صهیونیسم و آمریکا و نظرات روشنگرانه وی در ایجاد هوشیاری در بین مردم و به خصوص جوانان درباره جریانات سیاسی داخلی که همگی با الهام از خط ولایت فقیه انجام می شد امید دشمنان را برای رخنه و نفوذ به بدنه بسیج مایوس ساخت.

سردار سرافراز با کوششهای مداوم خود تاثیرات اجتماعی فراوانی در بسیج داشت که در این نوشتار مجال طرح همه آنها نیست اما باید اذعان کرد نام، یاد و خاطره سردار نقدی و مجاهدت های او به عنوان سرباز مطیع ولایت تا ابد در دل مردم به ویژه جوانان بسیجی خواهد ماند خلوص عمل او، ساده زیستی، برخورد مهربانانه و نگاه عمیقش به مسائل مختلف از عواملی است که سردار نقدی را ماندگار کرد گرچه در بسیج نباشد

قطعا با حضور سردار غیب پرور در راس سازمان به عنوان رییس جدید بسیج کشور راه انقلابی سردار سرافرازی که سرافرازی ها رابرای بسیج و کشور به ارمغان آورد ادامه خواهد یافت و نام سردار نقدی در قاموس بسیج جاودان خواهد شد و او را در ادامه کار به خدای بزرگ می سپاریم

سردار خستگی ناپذیر و مجاهد عرصه های خطر خداحافظ! خداحافظ سردار سرافراز!

یادداشت از احسان ربیعی

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۳:۲۳

10 Jan 2020