۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۱۱۶۶

ديدار با خانواده شهداء در شهرستان کوهرنگ + تصاوير

به مناسبت ايام الله دهه فجر، جمعي از مسئولين و فرماندهان سپاه ناحيه کوهرنگ با خانواده معظم شهدا ديدار کردند.
ديدار با خانواده شهداء در شهرستان کوهرنگ + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر؛ از خانواده هاي معظم شهيدان مرتضي اماني، محمد حبيبي، خداکرم يوسفي، خدامراد يوسفي و محمد رضا نصيري ديدار و ياد و خاطره اين شهيدان بزرگوار را گرامي داشتند.
 
سرهنگ پاسدار کرم نظري، هدف از اجراي اين برنامه را گراميداشت ياد و خاطره شهداي شهرستان و بزرگداشت ايام الله دهه فجر عنوان کرد.
 
وي در جمع خانواده هاي شهدا گفت: شهداء هم خودشان و هم خانواده هاي آنها باعث اقتدار و افتخار اين انقلاب و نظام مقدس هستند و ما هم در اين ديدار خدا را شاکريم که در اين روز تبرک و شفاعت خانواده شهداء و اين شهيدان عزيز را نصيب ما کردند.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، خانواده هاي شهداء را چشم و چراغ اين ملت دانست؛ چرا که توانستند چنين جوانان با غيرت و با شجاعتي را تقديم انقلاب و اسلام کنند و در دو جهان مايه عزت و افتخار بشريت شوند.
 
گفتني است: اين شهداي عزيز در سنين بين 20 تا 25 سال و در عمليات هاي فتح المبين ، اروند و سردشت کردستان به درجه رفيع شهادت رسيدند و احترام به پدر و مادر و پيروي از ولايت فقيه شاخصه اصلي اخلاق و رفتار اين عزيزان بوده که در وصيت نامه خود نيز همگان را به انجام اين اعمال سفارش کرده اند.




انتهای پیام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۰۲

28 Jan 2020