۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۲۴۱۳۶
گزارشی از نحوه تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری:

تجلیل خالصانه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از خبرنگاران حوزه سلامت

همزمان با فرارسیدن روز پزشک، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از همه خبرنگاران فعال در حوزه بهداشت، درمان و سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل کرد.
تجلیل خالصانه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از خبرنگاران حوزه سلامت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر، روز یکشنبه یکم شهریورماه ۹۴ همزمان با فرارسیدن روز پزشک، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از همه خبرنگاران فعال در حوزه بهداشت، درمان و سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این مراسم ، نقش رسانه ها در اطلاع رسانی حوزه سلامت را بسیار مهم و تاثیر گذار در جامعه خواند و افزود: رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع، در حوزه پیشگیری، درمان و فرهنگ سازی بسیار تاثیر گذار هستند که به نوعی می توان گفت بخشی از بدنه علوم پزشکی رسانه ها هستند.

آئین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه سلامت با صرف ناهار ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جمع صمیمی خبرنگاران، اهدای لوح یادبود و گرفتن عکس یادگاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

چندی پیش نیز به مناسبت روز خبرنگار اداره کل کتابخانه های عمومی استان، نیروی انتظامی استان نیز از خبرنگاران و رسانه های فعال تقدیر کردند.

سردار یاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفته بود: اگر کارکنان ناجا به فعالیت های شبانه روزی و موفقیت آمیز خود افتخار کرده و به خود می بالند همه را مرهون توجهات و اطلاع رسانی خبرنگاران آگاه و در صحنه هستند.

اداره ارشاد اسلامی نیز در طی مراسمی با حواشی بسیار که برخی آن را توهین به خبرنگاران می دانستند، از برخی رسانه ها و خبرنگاران فعال در استان که به گفته برخی از رسانه ها انتخاب خبرنگاران هم گزینشی بوده، تجلیل کرد.

گفتنی است هرسال با فرارسیدن روز خبرنگار برخی از ارگان های دولتی به تجلیل از خبرنگاران حوزه فعالیت کاری خود می پردازند و زحمات آنها را ارج می نهند که در این میان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را می توان در مقایسه با دیگر ارگانهای مربوط به بحث خبرنگاری می توان از سردمداران و پیش دستان این عرصه دانست که هرامسال بدون توجه به موضوعات حاشیه ای از همه خبرنگاران حوزه سلامت تجلیل کرد که به گفته خبرنگاران حاضر در مراسم تجلیل، یک تجلیل واقعی و بدون ریا بود.
باشد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز با برگزاری چنین مراسم هایی جایی در دل همه خبرنگاران باز کند و روزی را شعاهد باشیم که دیگر این قشر زحمت کش و گمنام در روز خبرنگار، قلب و هویتشان نشکند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۹:۰۰

29 Dec 2019