۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۲۱۵۶
در گردهمايي بزرگ فعالان استان چهارمحال و بختياري:

استان چهارمحال و بختياري بايد بر ريل توليد و بهره وري ملي قرار گيرد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري: استان ما بايد بيش از ديگر استان ها در ريل توليد و بهره وري قرار گيرد و بايستي هر چه زودتر فقر از اين منطقه رخت بربندد.
استان چهارمحال و بختياري بايد بر ريل توليد و بهره وري ملي قرار گيرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين محمد علي نکونام در گردهمايي بزرگ فعالان استان چهارمحال و بختياري گفت: اينکه مسولان قديم و جديد، احزاب و فراکسيون ها و نهاد ها در چنين مجمعي گردهم آمده اند، به دليل آن است که آينده نگري و پيشنهاد براي باز شدن راه  آينده استان به ميان آيد و ضرورت هاي آينده چهارمحال و بختياري بيش از پيش بدان پرداخته شود.

حجت الاسلام نکونام افزود: اين همايش فرصت مغتنمي است براي ارتقا ء استان و اينکه ظرفيت هاي استاني شناخته و راه حل هايي براي رفع معضلات موجود آن ارائه و عملي شود.

امام جمعه شهرکرد بيان داشت: چهارمحال و بختياري نه تنها در ميان استان هاي ديگر بلکه در جمع مسولين خود هم مظلوم واقع شده است و بايد دغدغه ما اين باشد که استان را از مظلوميت فرهنگي، اقتصادي و سياسي بيرون بريم.

نماينده ولي فقيه در استان اظهار داشت: توليد و پرداختن به صنعت در استان بايد در تمامي وجوه و زمينه ها بارز و جاري و ساري شود، توليد در گردشگري، صنعت، کشاورزي، دام و طيور، آبزيان از مهمترين نقاط خالي استان براي ادامه کار و تحول توليدي محسوب مي شوند. اينها ثروت آفرين هستند و موجبات محروميت زدايي را فراهم م يکنند.

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: وقتي سخن از توسعه و پيشرفت به ميان مي آيد نگاه ها متوجه ظواهر و مبلمان شهري و استاني مي شود در صورتي که پيشرفت بايستي همه جانبه بوده و در علم، عمران، دانش، امور اجتماعي و فرهنگي و اقتصادي نمود بيشتري داشته باشد.

وي با اشاره به برنامه هاي مطرح شده در اين گردهمايي گفت: اين برنامه ها بايد در نهايت تبيل به يک سند  قابل عملياتي شوند و مسولان هم و تلاش خود را براي اجراي آن دو چندان کنند.
 
نماينده مقام عظماي ولايت  به ضرورت شناسايي استعداد هاي استاني در همه زمينه ها اشاره کرد و  بيان داشت: معناي همدلي و همزباني از خيرخواهي دوجانبه بر مي آيد و با ارتباط عاطفي و محکم است که نيازها شناخته و پس از آن استعداد ها براي رفع اين نيازها خود را نشان مي دهند.

وي در پايان گفت: بياييم  در همين نشست بزرگ با يکديگر تعهد اخلاقي دهيم که اتخابات پيش رو را با اخلاق و معيارهاي اسلمي برگزار کنيم و از حاشيه روي و مرزبندي هاي تند سياسي و جناحي پرهيز کنيم تا انتخاباتي بدون آسيب و در خور شان نظام رقم بخورد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۵:۵۲

14 Feb 2020