۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۲۰۵۶

رسانه ها نقش موثري در ارتقاي شاخص هاي توسعه اي دارند

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري گفت: اطلاع رساني يکي از مهم ترين نيازهاي تقويت حوزه پژوهش و فناوري است و به همين خاطر رسانه ها نقش مهمي در ارتقاي توسعه اي دارند.
رسانه ها نقش موثري در ارتقاي شاخص هاي توسعه اي دارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري اظهار کرد: انعكاس دستاوردهاي پژوهشي و فنآوري چهارمحال و بختياري از طريق رسانه هاي گروهي نقش مهمي در ارتقاي شاخص هاي توسعه اي اين بخش دارد.

وي با اشاره به اينکه هفته پژوهش و فنآوري فرصت بسيار خوبي براي رونمايي از دستاوردهاي جديد است تصريح کرد: هفته پژوهش مي تواند زمان مطلوبي براي ارتقاي ارتباط بين بخش دولتي و خصوصي باشد.

وي بيان داشت: نبود پژوهش در اجراي بسياري پروژه ها در گذشته باعث افزايش نرخ اشتغال، پيدايش ركود و ايجاد شرايط سخت اقتصادي در كشور و استان شده است.

وي با اشاره به اينکه آموزش و پژوهش در کنار يکديگر بايد قرار بگيرند اذعان داشت: لازم است تمامي آموزش دهندگان سيستم آموزشي كشور از پژوهشگران انتخاب شوند.

سليماني دشتكي عنوان داشت: هدايت ساختار آموزشي كشور به سمت و سوي پژوهش محوري يكي از نيازهاي اصلي به منظور دستيابي سريع تر به موفقيت هاي علمي در بحش هاي مختلف محسوب مي شود.

وي خاطرنشان کرد: انجام تحقيقات علمي، پژوهش و فنآوري در حوزه هاي مختلف مهمترين راه خروج از ركود و رسيدن به پيشرفت هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و عمراني مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۲:۴۶

24 Feb 2020