۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۴۱۰۵۶

امام جمعه لردگان: حماسه 9 دي از رخدادهاي مهم تاريخ انقلاب است

حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: حماسه 9 دي يکي از رخدادهاي بسيار مهم در تاريخ انقلاب است و اهميت آن به اين خاطر است که خنثي کننده توطئه بزرگ و پيچيده بود.
امام جمعه لردگان: حماسه 9 دي از رخدادهاي مهم تاريخ انقلاب است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت اسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به ايام الله 9 دي گفت: حق و باطل متقابل هم هستند و کنار هم نيستند و گرايش  انسان به حق  کمتر است؛ امام علي (ع) فرمودند: مردم حق را کامل نمي شناسند و پذيرش حق براي مردم سخت تر است .

وي عوامل بازدارنده از حق را وابستگي به دنيا و فتنه دانست گفت: در فتنه حق و باطل متشابهه مي شوند، فتنه  وقتي تاريخ آن مي گذرد مردم متوجه مي شوند و حق را از باطل به خوبي مي شناسند. فتنه، مثل گرد بادي است و کسي که ادعاي مودت مي کند فتنه او از دجال هم بدتر است.
 
امام جمعه لردگان گفت: معيار خوب بودن در زمان غيبت امام عصر (عج) پيروي از ولايت است .

تاج زاد ضمن تسليت در گذشت آيت الله شاهرودي گفت: ايشان در تمام مسئوليت ها در نظام جمهوري اسلامي ولايت مداري خود را نشان دادند برادر سه شهيد، همرزم مرحوم شهيد محمد باقر صدر واز علماي بزرگ اسلامي بودند.

وي افزود: آيت‌الله سيد محمودهاشمى شاهرودى رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و عضو فقهاى شوراى نگهبان بعد از سال‌هاى طولانى تحصيل و تدريس در سطوح عالى حوزوى و نيز فعاليت در عرصه‌هاى مختلف خدمت به نظام اسلامى و پس از حدود يكسال بيمارى سخت و دردناك، در سن‌۷۰سالگى دار فانى را وداع گفت و به ديار باقى شتافت.
 
خطيب جمعه لردگان به هفتم دي ماه اشاره کرد و گفت: هفتم دي ماه روز نهضت سواد آموزي است در مکتب اسلام بيشترين سفارش را به علم آموزي شده است و به همين خاطر بعد از انقلاب شماها ببينيد چه تحولي در علم آموزي در کشور شده است با سواد هاي ما زيادتر شدند.
 
وي سالروز 9 دي ماه را گرامي داشت و گفت: يکشنبه 9دي سالروز حماسه حضور مردم در خنثي کردند فتنه 9دي بود، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت است روز بصيرت مردم و حضور در صحنه در برابر تمام فتنه هاست .

امام جمعه لردگان افزود:  در فتنه 9 دي هويت ملي و انقلابي مردم زير سوال رفته بود که مردم با حضور خود تمام آن فتنه ها را خنثي کردند.

ايشان در پاان در خصوص راه اندازي پتروشيمي در لردگان گفت: مردم کمک کنند تا اين کار بزرگ در شهرستان به بهره برداري برسد ومردم از آن استفاده ببرند بعد از راه اندازي متوجه خواهيد شد که چه خدمت بزرگي به اين شهرستان شده است من از همه مسئولين زحمت کش تقدير و تشکر را دارم.
 
 انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۲:۲۷

30 Dec 2019