۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۵۵۷۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مبادا برای تأمین منفعت جناح و حزب‌مان با دشمن نامه‌نگاری کنیم/باید مواضع لازم در برابر بدعهدی‌های آمریکا گرفته شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید توجه داشته باشید که مبادا برای تأمین منفعت جناح و حزب‌مان با دشمن نامه‌نگاری کنیم گفت: نباید چشم امید به دشمن داشت همچنین نباید اجازه دهیم دل‌بسته دشمن شویم.
مبادا برای تأمین منفعت جناح و حزب‌مان با دشمن نامه‌نگاری کنیم/باید مواضع لازم در برابر بدعهدی‌های آمریکا گرفته شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نمیده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه باید توجه داشته باشید که مبادا برای تأمین منفعت جناح و حزب‌مان با دشمن نامه‌نگاری کنیم اظهار کرد: نباید چشم امید به دشمن داشت همچنین نباید اجازه دهیم دل‌بسته دشمن شویم.

وی روی آوردن برخی‌ به دشمن با عناوینی چون عقلانیت و تدبیر را خلاف قرآن دانست و تاکید کرد: این موضوع عزت کشور را مخدوش می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در برجام نمونه‌های بسیاری از اعتماد به دشمن و روی آوردن به آن‌ها را دیدیم و متاسفانه الان نیزشاهد آن هستیم تاکید کرد: جلسات بسیاری به بهانه برداشتن تحریم‌ها تشکیل شد و در فضای رسانه‌ایی بسیار شاهد تبلیغات در مورد برجام بودیم اما امروز به کجا رسیدیم؟

نکونام با بیان اینکه در برخی موارد سخن گفتن علیه برام برابر با سخن گفتن علیه نظام دانسته شد، اما بدانید اینگونه نیست تاکید کرد: رهبر انقلاب با برجام موافقت کردند تنها برای آنکه برخی نگویند ایشان سد راه برجام هستند اما در مسیر حرکت تذکراتی را دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برجام به جایی رسیده که تصمیم‌گیری درخصوص آن و بدعهدی آمریکایی‌ها بسیار سخت شده است موضع‌گیری در مقابل بدعهدی‌های آمریکا باید یکی از مطالبات مردم باشد.

وی عدم توجه به قرآن را از دلایل ایجاد شکلات در برجام دانست و عنوان داشت: برجام دامی است که دیگر در آن نمی‌توان تصمیمی گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری به یادواره شهدای ستادهای اقامه نماز جمعه در استان از حضور گسترده مردم و مسؤولان در این آیین قدردانی کرد و یادآور شد: طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی و شبه زدایی دینی امسال با دو موضوع و هم‌زمان با برگزاری این یادواره آغاز شده است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امسال به صورت مستقل مجموعه نشست‌هایی برای جوانان استان در نظر گرفته شده است و این نشست‌ها با حضور چهار تن از اساتید برجسته کشوری طی ۲۰ روز برای گروه‌های ویژه جوانان برگزار می‌شود.

نکونام با اشاره به مناسبت‌های پیش رو بیان داشت: دهه کرامت، روز توجه به بقاع متبرکه، بزرگداشت شاه‌چراغ، ۹ مردادماه روز اهدا خون و امروز که روز کارآموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، ۱۱ مردادماه سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری بوده که از عبرت‌‌آموز‌ترین حوادث و وقایع در سال‌های اخیر و قبل از انقلاب ازجمله این مناسبت‌ها هستند که باید بسیار مورد توجه قرار گیرند.

وی ۱۲ مرداد را روز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور مسلمانان حاضر در نمازهای جمعه در برابر جنایات صهیونیست‌ها اعلام انزجار می‌کنند.

امام‌جمعه شهرکرد در ادامه بیان داشت: فلسطین همیشه مسئله اول جهان اسلام بوده و هست و تا آزادی آن با صهیونیست‌ها مقابله خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۹:۰۲

17 Jan 2020