۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۲۳۵۰۶
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري:

هوشياري و نگاه تيزبينانه امام راحل به حوادث جهان اسلام ،دليل نامگذاري جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس بود

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت:هوشياري و نگاه تيزبينانه امام راحل به حوادث جهان اسلام و حمايت از مظلومان فلسطين دليل نامگذاري جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس بود که لازم است تمامي مسلمانان و رهبران اسلامي براي زنده نگهداشتن آن اهتمام بورزند.
هوشياري و نگاه تيزبينانه امام راحل به حوادث جهان اسلام ،دليل نامگذاري جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد مراد رئيسي مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري امروز در راهپيمايي روز جهاني قدس که با حضور مردم مومن و روزه دار شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: امروز ملت بزرگ ايران اسلامي همزمان با جهان اسلام قهر و خروش مقدس خود عليه رژيم اشغالگر قدس را سر دادند.

رئيسي افزود:امام خميني(ره) با تيز‌بيني و با بهره‌گرفتن از آيات قرآن و با تفکر عدالت، روز قدس را مظهر مبارزه با هرگونه تجاوز و ظلم دانسته و آخرين جمعه ماه رمضان را روز قدس قرار دادند تا در طول تاريخ ماندگار شود.

وي بيان کرد: بر اساس فرموده امام(ره)، عدالت طلبان در اين روز اعتراض خود را نسبت به استکبار جهاني نشان مي‌دهند و در هر سال به يک ديد جديد و گسترده‌تر به اين نتيجه مي‌رسيم که اين تيزهوشي امام خميني(ره) راهبردي اساسي براي اعتراض مردم به جان به ظلم و استکبار ايجاد کرده است.

اين مقام مسئول با تأکيد بر تيزبيني امام راحل در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهاني قدس اظهار داشت: امام خميني(ره) با نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهاني قدس براي هميشه اين موضوع را زنده نگه داشتند که اين نشان دهنده تيزبيني، آينده نگري و هوشمندي امام راحل است.

رئيسي گفت: مردم ايران اسلامي با حضور باشکوه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس نشان دادند که راه امام را ادامه داده و از حمايت مردم فلسطين دست نمي کشند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۱۴

5 Jan 2020