۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۷۵۶۶

کرسي آزادانديشي با محوريت انتخابات در سامان برگزار شد

کرسي آزادانديشي با محوريت انتخابات و دستاوردهاي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران در دانشگاه پيام‌نور واحد سامان برگزار شد.
کرسي آزادانديشي با محوريت انتخابات در سامان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما، کرسي آزادانديشي با محوريت انتخابات و دستاوردهاي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران با حضور جمعي از دانشجويان، اساتيد، کارکنان دانشگاه و مسئولين نهاد رهبري دانشگاه پيام‌نور استان چهارمحال و بختياري و دکتر «مظاهر شهراني» عضو هيت علمي دانشگاه شهرکرد در دانشگاه پيام‌نور واحد سامان برگزار شد.

دکتر «مظاهر شهراني» در اين نشست داور کرسي ضمن تسليت ايام فاطميه در رابطه با موضوع انتخابات و اهميت انتخابات براي دستاوردهاي انقلاب براي آينده کشور اذعان داشت: مجلس شوراي اسلامي، يک مرکز اساسي و تعيين‌کننده براي انقلاب است.

شهراني افزود: همه سررشته‌هاي امور، به مجلس شوراي اسلامي بر مي‌گردد و مجلس، مظهر حضور و اراده مردم در صحنه‌هاي گوناگون سياسي و اقتصادي است.

عضو هيت علمي دانشگاه شهرکرد تصريح کرد: اگر مردم چيزي را در زمينه‌هاي اقتصادي يا سياسي بخواهند که بشود يا نشود و چيزهايي را بخواهند که به سرنوشت کشور ارتباطي پيدا مي‌کند، بايد اراده خويش را از حنجره و زبان نماينده خود بيرون بکشند و به صورت قانون درآورند و اين قانون در سطح کشور عمل بشود که اين تاثير مردم در قانو‌ن‌گذاريست.

شهراني خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات يکي از مستحکم‌ترين وسيله‌هايي است که اين ملت مي‌تواند آن را مثل يک زره پولادين در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوء‌نيّت و بددليِ مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد.

در ادامه اين نشست هر يک از گروه‌هاي موافق و مخالف نظرات خود را در مورد موضوع کرسي بيان کردند.

نظرات هر دو گروه با در نظر گرفتن پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران و پيروي از ولايت‌فقيه مبتني بود.

در پايان اين کرسي آزادانديشي داور کرسي آزادانديشي با جمع‌بندي نظرات دانشجويان افزود: شرکت در انتخابات در کشور ما هيچ‌گاه خالي از حساسيت نبوده است و حضور مردم در اين عرصه، و رونق‌بخشي به آن همواره ماهيت و هويت نظام جمهوري اسلامي ايران را پررنگ‌تر مي‌کند.

شهراني در اين راستا به نقل از فرمايشات گوهر بار مقام معظم رهبري اظهار کرد: هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ايران بيشتر در چشم مخالفان و دشمنانش ديده خواهد شد؛ براى ملت ايران حرمت بيشترى خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنيا خوشحال مي‌شوند؛ عظمت ملت ايران را حضور مردم در انتخابات نشان مي‌دهد؛ انتخابات در هرکجاي دنيا بعد اجتماعي و پررنگي دارد؛ حضور در صحنه، نکته اولي است که به بعد اجتماعي آن تبلور مي‌بخشد و اين به آن معناست که ممکن است که هر يک از ما به بعضي عملکردها، قوانين و نحوه اجراي آنها نقد داشته باشيم، اما اين مشکلات باعث نمي‌شود بي تفاوت باشيم؛ في نفسه وحدت دستاورد مهم حضور است و کشور را در عرصه بين المللي از آسيب هاي زيادي حفظ مي کند؛ ما به پيروي از ولايت فقيه و نظام جمهوري اسلامي در روز هفتم اسفند با حضوري پور شور، خاري بر چشم دشمنان خواهيم بود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۳:۲۲

28 Dec 2019