۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۶۳۰۶

باور کنیم نابودی اسرائیل نزدیک است

هر روز یک جنایت تازه، روزی منازل فلسطینی ها را خراب می کنند و روز دیگر از زمین و آسمان بر سر آنان بمب و موشک و گلوله می بارند شاید از مقاومت این مردم بی دفاع بکاهند اما...
باور کنیم نابودی اسرائیل نزدیک است
به گزارش جهانبین نیوز، اسرائیل ۵۰ سال است که به خیال باطل خود می خواهد اراضی فلسطینیان را تصاحب کند و دولت غیرقانونی خود را مستقر و تثبیت کند اما این آرزویش نه تنها به واقعیت نرسیده است که روز به روز کم فروغتر و کم رنگ تر می شود.

اگر روزی اسرائیلی ها فکر می کردند با اخراج فلسطینی ها از سرزمین فلسطین  می توانند نام فلسطین را از نقشه ی جهان حذف کنند و نام اسرائیل را در آنجا بچسبانند اما امروز جنایات وحشیانه اسرائیلی ها موید آن است که نه تنها در این راستا کمترین موفقیتی کسب نکرده اند که با افزایش توان مردم غزه و قوی تر شدن آنها در حفظ و حراست از سرزمین آبا و اجدادی شان، اسرائیل مجبور به کشتار بی رحمانه و نسل کشی فلسطینیان است.

مقاومت فلسطین چنان رعب و وحشتی در دل متجاوزان و غاصبان اسرائیلی انداخته است که آنها دیوانه وار لوله ی اسلحه شان را به سمت زنان و کودکان نشانه رفته اند و بی هیچ درنگی فقط شلیک می کنند غافل از آنکه هر گلوله ای که بر قلب فلسطینی ها می نشیند تبری است که بر تنه ی درخت خشکیده ی استعمار و تجاوز و وحشی گری اسرائیل می نشیند تا به فضل الهی و همت مسلمانان طومار عمر اسرائیل در هم پیچیده شود و انشاالله اثری از این رژیم متجاوز در جهان باقی نماند.

اسرائیل در حال دست و پا زدن در باتلاق غزه است، هر چه بیشتر جنایت کند راحت تر مسلمانان این فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس را نابود می کنند، هر خونی که از مسلمانان بر زمین می ریزد قدر و بهایی دارد و انشاالله اسرائیل بهای این همه جنایت را با نابودی خودش پرداخت می کند .

مهدی بهزادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۵:۱۱

30 Dec 2019