۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۲۳۴۶
در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار کیار؛

مشکلات شهرستان کیار با حضور استاندار بررسی شد

در جلسه ی تودیع و معارفه ی فرماندار شهرستان کیار که با حضور استاندار استان چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم شهرستان های اردل ،فارسان،کوهرنگ و کیار در مجلس و جمعی از مدیران ادارات و نهادها در فرمانداری شهرستان کیار برگزار شد استاندار از مسائل و مشکلات شهرستان کیار در سخنان مردم شهرستان آگاه شد .
مشکلات شهرستان کیار با حضور استاندار بررسی شد
به گزارش  جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری پس از معرفی فرماندار جدید شهرستان کیار و قدر دانی از خدمات فرماندار سابق این شهرستان نزدیک به یک ساعت از زمان جلسه را به شنیدن مسائل و مشکلات اهالی شهرستان کیار اختصاص داد .

در این میان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان کیار اهم مسائل و مشکلات شهرستان کیار را جهت بررسی و رفع آن عنوان نمودند .

در این جلسه به مشکلات جاده ی شهرکرد ،شلمزار ،ناغان در راستای چهار خطه شدن،نقاط حادثه خیز بسیار در مسیر شهرکرد به شهرستان کیار ،وجود نقاط حادثه خیز در جاده ی بخش کیار شرقی به مرکز شهرستان و از سویی به فرخشهر ،مسائل و مشکلات جاده ی مواصلاتی شهرستان کیار از سمت امیر آباد به شهرستان های فارسان و اردل،مساله ورودی و خروجی شهر شلمزار ،مشکلات مشکلات منطقه ی مشایخ،مشکلات احداث تونل زره اشاره شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پاسخ به نکات مطرح شده از مدیر کل راه و شهرسازی استان و همچنین مدیر عامل شرکت گاز استان خواست این مسائل و مشکلات را هر چه سریعتر بررسی و در راستای رفع آن اقدام عاجل نمایند .
وی در پایان گفت: بزودی مشکلات این شهرستان با تشکیل کارگروه ههای ویژه در فرمانداری و استانداری در جریان بررسی قرار می گیرد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۶:۲۱

28 Dec 2019