۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۱۳۲۶
امام‌جمعه فارسان:

ما نباید از حرکت انقلاب باز بمانیم/ حضور در راهپيمايي 22 بهمن نشان‌دهنده قدرت دين اسلام است

امام‌جمعه فارسان گفت: انقلاب اسلامي هر روز در حال پيشرفت است و ما بايد با آهنگ انقلاب حرکت کنيم، ما بايد خودمان را آماده کنيم تا از حرکت انقلاب باز نمانيم؛ البته در مسير انقلاب افراد محدودي ابراز پشيماني مي‌کنند اما بايد بگوييم که آن‌ها از اول نيز باانگيزه‌هاي ديگري به ميدان آمدند.
ما نباید از حرکت انقلاب باز بمانیم/ حضور در راهپيمايي 22 بهمن نشان‌دهنده قدرت دين اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان اظهار کرد: حضور در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادن قدرت دين و اسلام است و با حضور خود پيماني مجدد با شهدا خواهيم بست چراکه شهداي ما دغدغه داشتند تا راه انبياء (ع) و ائمه اطهار (ع) را ادامه دهند.

وي بيان کرد: تحکيم وحدت و انسجام ديني و ملي از برکات راهپيمايي 22 بهمن است، همه مردم و اقشار مختلف ما با تفکرات سياسي مختلف و مذاهب مختلف در شهرها و استان‌هاي مختلف وظيفه خود مي‌دانند حتماً حضور حماسي در اين روز داشته باشند.

ملک پور تصريح کرد: ما نسبت به آينده انقلاب خود بسيار اميدوار هستيم، شيطان و مستکبران شيطاني يأس و نااميدي در دل ما ايجاد مي‌کنند؛ اما وعده‌هاي الهي به ما آينده روشن و پيروزي‌هاي بزرگ اسلام و مسلمين را خبر مي‌دهد، همه اميدهاي واقعي انتظار براي ظهور حضرت مهدي (عج) است، کساني که به قرآن و امام زمان (عج) و ملت متحد و مسلمانان عاشورايي و غدير خمي و پيرو ولي‌فقيه اعتقادی ندارد، نااميد هستند؛ اميدواريم همه اميدهاي ما تحقق يابد.

وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي هر روز در حال پيشرفت است و ما بايد با آهنگ انقلاب حرکت کنيم، ما بايد خودمان را آماده کنيم تا از حرکت انقلاب باز نمانيم؛ البته در مسير انقلاب افراد محدودي ابراز پشيماني مي‌کنند اما بايد بگوييم که آن‌ها از اول نيز با انگيزه‌هاي ديگري به ميدان آمدند چراکه اگر کسي کاري را براي جلب رضاي خدا انجام داده باشد، پشيمان نخواهد شد.

امام‌جمعه فارسان گفت: در ميان کساني که لانه جاسوسي آمريکا را به تسخير در آوردند عده‌اي پيدا مي‌شوند که جور ديگري سخن مي‌گويند جور ديگر عمل مي‌کنند که از عدم لياقت و شايستگي آن‌ها است و حرکت‌هاي امروز آن‌ها نشان مي‌دهد آن زمان تحت تأثير احساساتشان کاري انجام دادند و کارشان انقلابي نبود.

وي افزود: آن‌ها که براي رضاي خدا براي انقلاب اسلامي کاري انجام داده‌اند امروز محکم بر عقايد خود استوار هستند، انقلاب محکم به کار خود ادامه مي‌دهد و اگر انقلابي‌نماهاي ديروز پشيمان شوند تأثيري به حال امروز انقلاب ندارد؛ اما مردم مؤمن و ولايي ما انقلابي بوده و هستند و هيچ‌چيز نمي‌تواند پيوند مردم را با انقلاب تضعيف کند.

حجت‌الاسلام ملک پور به ويژگي‌هاي انقلابيون اشاره و اظهار داشت: يکي از ويژگي‌هاي انقلابيون، منتظر ظهور بودن است، آن‌ها منتظر ظهور منجي عالم بشريت، ظهور عدالت، ظهور انسانيت و ظهور حق هستند، يک فرد انقلابي منتظر، اهل نماز جماعت و جمعه است، او منتظر است چه زماني وقت نماز جمعه و مراسمات انقلابي و مذهبي مي‌شود تا وي وظيفه حضور خود را به‌خوبي انجام دهد.

وي بيان داشت: انقلابيون جنود الهي هستند و خداوند قدرت خود را با اهل انقلاب به نمايش مي‌گذارد، در عمليات فتح المبين امام راحل (ره) قصد داشتند به رزمندگان خدا قوت بگويد و فرمودند: من دست و بازوي شمارا که دست قدرت خداوندي است مي‌بوسم و بر اين بوسه افتخار مي‌کنم.

ملک پور افزود: وجود انقلابي واقعي نعمتي بزرگ براي اسلام و عزتي براي انقلاب است، انقلابيون به قدرت خداوند شاه را از کشور اخراج کردند؛ امريکا هم مثل شاه از ايران اخراج شد و اين‌گونه نبود که به ميل خودشان از ايران بروند آمريکايي‌ها در عراق جا خوش کرده بودند و گمانشان اين بود که ايالتي به کشور آن‌ها افزوده‌شده است؛ اما انقلابيون حشدالشعبي عراق با الهام از انقلاب اسلامي ايران، آمريکايي‌ها را از عراق بيرون کردند.

وي در پايان تصريح کرد: انقلابيون لبنان نيز اسرائيلي‌ها را از جنوب اين کشور بيرون کردند و به‌طور يقين انقلابيون صهيونيست‌ها را از سرزمين‌هاي اشغالي بيرون خواهند کرد؛ انقلابيون اين هدف را دنبال مي‌کنند که بانگ لا اله الا الله» و محمد رسول‌الله بر همه جهان طنين‌افکن شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۵:۵۸

29 Dec 2019