۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۵۷۵۶
نماينده مردم فارسان، کوهرنگ، کيار و اردل در مجلس شوراي اسلامي:

پروژه راه آهن استان با جديت توسط نمايندگان پيگيري مي شود

نماينده مردم فارسان، کوهرنگ، کيار و اردل در مجلس شوراي اسلامي گفت: پروژه راه آهن چهارمحال و بختياري يکي از مهمترين پروژه هايي است که در اين استان با جديت توسط نمايندگان پيگيري مي شود.
پروژه راه آهن استان با جديت توسط نمايندگان پيگيري مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، دکتر علي کاظمي باباحيدري، نماينده مردم فارسان، کوهرنگ، کيار و اردل در مجلس شوراي اسلامي عصر شنبه در نشست خبري با اشاره به اينکه توسعه جاده هاي چهارمحال و بختياري ضروري است، اظهار داشت: نبود راه‌هاي ارتباطي را يکي از بزرگترين موانع بر سر راه ورود سرمايه گذار به استان دانست.

کاظمي بيان داشت: توسعه جاده ها و خارج شدن استان از بن بست مي تواند نقش بسيار مهمي در افزايش سرمايه گذاري در اين استان چهارمحال و بختياري داشته باشد.

نماينده مردم فارسان، کوهرنگ، کيار و اردل در مجلس شوراي اسلامي افزود: پروژه راه آهن چهارمحال و بختياري يکي از مهمترين پروژه هايي است که در اين استان با جديت توسط نمايندگان پيگيري مي شود.

وي تصريح کرد: ورود راه آهن به چهارمحال و بختياري به استان زمينه ساز توسعه و پيشرفت چهارمحال و بختياري و خروج از بن بست است.

نماينده مردم فارسان، کوهرنگ، کيار و اردل در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: ورود راه آهن به استان موجب افزايش سرمايه گذاري در اين استان مي شود.

نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، در ادامه به انتظارات مردم از رياست جمهوري اشاره و افزود: وزيران پيشنهادي براي کابينه دوازدهم بايد مطالبات و خواسته هاي مردم را درک کنند.

کاظمي باباحيدري افزود: اينکه رئيس جمهوري يک وزير از نسل سوم انقلاب را براي پست وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات معرفي کرده حرکت خوبي است اما بايد وزرا بتوانند در اين يک هفته باقي مانده برنامه هاي جامع خود را براي نمايندگان تثبت کنند.

عضو فراکسيون اميد و نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، بیان داشت: اينکه مجلس به کدام وزير پيشنهادي راي اعتماد خواهد داد يا نه، بايد ديد که وزراي پيشنهادي در روزهاي آينده برنامه هاي خود را چگونه ارائه مي دهند.

نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس با اشاره به تلاش‌هاي خبرنگاران در انعکاس اخبار گفت: تلاش مي‌شود در مجلس بحثي در رابطه با خبرنگاران و بيمه آن‌ها داشته باشيم.

وي افزود: هر قدر در جامعه شفافيت بيشتري وجود داشته باشد سلامت نيز بالاتر مي‌رود و اين يکي از وظايف اصحاب رسانه است.

کاظمی با اشاره به تلاش‌هاي خبرنگاران در انعکاس اخبار، افزود: تلاش مي‌شود در مجلس بحثي در رابطه با خبرنگاران و بيمه آن‌ها داشته باشيم.

نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: براي پيگيري مشکلات استان در زمينه‌هايي مانند توسعه جاده‌ها، آب، اشتغال، بهداشت و درمان و گردشگري نمايندگان استان با يکديگر ارتباط بسيار خوبي دارند.

کاظمي به نبود رشته هاي داروسازي در دانشگاه‌هاي استان هم اشاره کرد و بيان داشت: استان ما فاقد دانشکده داروسازي است ضمن اينکه بسياري از رشته‌هاي پيراپزشکي نيز هنوز در استان وجود ندارد.

وی از ايجاد دو واحد قطعه‌سازي در بحث تجيهزات کولر خودرو و قطعات خودرو در استان خبر داد که مصوب شده اند، ضمن اينکه صحبت‌هايي نيز در خصوص احداث زيرمجموعه فولاد و پتروشيمي در استان نيز انجام شده است.

نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه دفاع از بحث آب استان به صورت جدي پيگيري مي‌شود، بيان کرد: 15 تا 20 سال است که سد کوهرنگ 3 در حال اجرا است شايد آن موقع نمي‌دانستيم که روزي به اين بحران بي‌آبي مي‌رسيم، 20 سال است در بحث سد بيرگان کاري براي استان نشده است ضمن اينکه در طرح بهشت‌آباد 580 ميليون مترمکعب آب را مي‌خواهند به استان‌هاي اصفهان، يزد و کرمان انتقال دهند در حالي که کل آن 540 ميليون مترمکعب آب دارد، همان نامه‌اي که اصفهان براي طرح‌هاي کشاورزي ما نوشته است ما هم در جواب نامه‌اي براي چاه‌هاي غيرمجاز آن‌ها نوشته‌ايم و اين‌ها همه نشان‌دهنده تلاش و پيگيري نمايندگان استان براي دفاع از بحث است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۱۵

19 Jan 2020