۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۹۷۲۶
فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي سامان:

اردوي طرح هجرت سه در شهرستان سامان اغاز شد

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش‌آموزي سامان گفت: طرح هجرت سه، طرح مرمت و زيباسازي مدارس باحضور 50 نفر از دانش‌آموزان بسيجي در محل دبيرستان دين و دانش سامان آغاز شد.
اردوي طرح هجرت سه در شهرستان سامان اغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهرام مسيبي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما بيان داشت: يکي از اهداف اردوي طرح هجرت سه غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان است.
وی افزود: در اين برنامه که چندين سال است به پيشنهاد امام خامنه‌اي مدظله‌العالي به‌منظور استفاده از نيروي جوان و غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ريزي شده است دانش‌آموزان بسيجي با نظم و انضباط، روحيه کار دسته جمعي و روحيه ايثار و ازخودگذشتگي و نوع‌دوستي آشنا مي‌شوند.

مسیبی گفت: در خصوص برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اين دانش‌آموزان در طول دوره به برنامه‌هاي معنوي ازجمله نمازجماعت، برنامه‌هاي اعتقادي، تفريحي و اردويي را خواهیم داشت، همچنین اين برنامه‌ها باعث غني‌سازي محتوايي اين اردو خواهد شد.

وي با اشاره بر اینکه در کنار برنامه‌هاي معنوي، تفريحي و ورزشي دانش‌آموزان با اصول رنگ‌آميزي آشنا و کار با ابزار رنگ‌آميزي را آموزش مي‌بينند افزود: مدت زمان برگزاري اين برنامه ۱۰روز به طول خواهد انجاميد و طی آن دبيرستان دين و دانش سامان به صورت کامل رنگ‌آميزي و زيباسازي خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۳:۲۷

16 Jan 2020