۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۶۸۴۶

بايد در انتخابات پیش‌رو نهايت امانت‌داري را داشته باشيم

فرماندار سامان گفت: بايد دست‌اندر کاران برگزاری انتخابات نهايت امانت‌داري را در برگزاری این دو واقعه بزرگ داشته باشند.
بايد در انتخابات پیش‌رو نهايت امانت‌داري را داشته باشيم
به گزارش جهانبین نیوز سعيد صالحي اردلي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه بايد نهايت امانت‌داري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را داشته باشيم، اظهار داشت: در ارگان و ادارات شهرستان تبليغات نبايد براي کانديداهاي انتخاباتي در ساعت اداري صورت گيرد.

وي با اشاره براينکه کارکنان دستگاه‌هاي اداري خارج از ساعت اداراي مي‌توانند تبليغات براي کاندايداي مورد نظر خود را داشته باشند، تصريح کرد: در برنامه‌هاي دهه فجر شهرستان مجريان برنامه‌ها توجيح شده‌اند که در برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر تبليغات براي کاندايداهاي انتخاباتي را در برنامه‌ها نداشته باشند و اگر از مسئولين کسي در ساعت اداري تبيلغاتي براي کانديدا داشته باشند به طور قاطع با اين فرد برخورد قانوني خواهد شد.

صالحي با بيان اينکه بايد در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات بايد از تمامي امکانات و تجهيزات دستگاه‌ها استفاده شود، افزود: بايد مديران دستگاه‌ها نيروي‌هاي انساني خود را در اختيار فرمانداري در جهت برگزاري انتخابات خبرگان و مجلس شوراي اسلامي قرار دهند.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به برگزاري جشن‌هاي دهه فجر در سال جاري ادامه داد: برنامه‌ريز اصلي برنامه‌هاي دهه فجر خود مردم هستند و مردم بايد جشن‌ها را مديريت و هدايت کنند.

سعيد صالح اذعان داشت: بايد در راستاي برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر امکانات مورد نياز در اختيار ستاد دهه فجر شهرستان از سوي دستگاه‌ها قرار داده شود و دستگاه‌ها همکاري لازم را با ستاد دهه فجر داشته باشند تا برنامه‌هاي دهه فجر با شکو ه‌تر از هر سال در سطح شهرستان برگزار شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۲:۵۶

31 Dec 2019